Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop & host søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 28. Mar 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Sikkert et allerede berørt emne, men jeg vil høre om der er nogen der kan anbefale en super god web designer & host. Jeg skal i gang med at have designet en hjemmeside med webshop. Det skal være en side som fungere lige godt på diverse browsere samt om det er fra pc, tablets eller håndholdt device.

Jeg har hørt at PHP er et godt programmerings sprog, nogen erfaringer eller bedre forslag?

Jeg håber at satser på en launch til september.

Tak for jeres hjælp, Mvh Jesper

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Host kommer an på dit behov. Vil du lave en webshop i wordpress med woocommerce og få produkter, så kan du nok slippe afsted med en billig løsning fra UnoEuro eller en anden discount host. Vil du derimod over i nogle af de dedikerede webshop CMS systemer og planlægger rigtig mange produkter, så skal du nok ud og have en lidt dyrere hosting. Pris og kvalitet går ofte hånd i hånd med hosting. Hosting4Real.net virker meget anbefalet til de lidt større (og dyrere) hostings, og det er drevet af en anden Amino.

Hvis du har en idé til, hvordan din shop skal se ud, så kan du slå din opgave op herinde http://www.amino.dk/freelancer/ og krydse fingre for, at der kommer nogle tilbud. Jo mere specifik du er, jo nemmere er det for folk at komme med et tilbud.

De fleste designs er i dag bygget som responsive, det vil sige, at de tilpasser sig skærmstørrelsen på enheden man tilgår siden fra.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper 

Jeg vil rigtig gerne være dig behjælpelig i forbindelse med udarbejdelsen af din nye webshop. Vi har gjort moderne og brugervenlige webløsninger til vores speciale, herunder hjemmesider og webshops.

Vores løsninger til udgangspunkt i det meget populære WordPress CMS (& WooCommerce), hvor du let og enkelt kan tage kontrollen over den dagelige drift af din webshop. Vi udarbejder altid vores webløsninger i et moderne og mobilvenligt design efter de gængse standarder anno 2016. 

Du kan se et bredt udvalg af vores +100 kunders webløsninger på www.erhvervshjemmesider.dk/referenecer

Første step er at vi tager en konkret dialog omkring dine muligheder i henhold til dine ønsker og behov. Derfor er du meget velkommen til at kontakte mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller på mit direkte tlf. nr. 69 69 11 34. Herefter vil jeg kunne udarbejde dig et konkret oplæg på udarbejdelsen. Lancering ultimo august er intet problem, hvis du selv er klar på at få sat skub i tingene. 

Håber på at høre fra dig :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)