Hej med jer Jeg er ved at starte ny virksomhed, som tilbyder private, selvstændige og firmaer hjælp i Excel. Selv har jeg utrolig stor erfaring med Excel og bruger det dagligt til behandling af store datamængder. Hertil er jeg meget kompetent i udvikling af skabeloner, som gør arbejdet lettere. Jeg vil tilbyde hjælp inden for alle slags opgaver i Excel, som er mulige for mig at løse. Alle opgaver vil blive løst, så løsningen er rettet direkte mod kundens ønsker og behov. Jeg vil også tilbyde kurser, hvor alle som kunne have interesse i det, kan deltage på kurser på forskellige niveauer. Så planen er egentlig ved at være på plads. Lokaler er ved at blive fundet, og jeg skal til at lave en aftale med en virksomhed omkring køb af USB sticks samt leasing/køb af PC'er til kursus brug. Det jeg så har lidt problemer med at finde ud af, er mht. til at give kursisterne diplomer. Skal jeg være godkendt til at give diplomer, eller kan jeg "bare" lave et diplom, printe ud, skrive under, og så overrække det til kursisterne? |
Opstart af kursus/konsulent virksomhed
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)