Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg kontakt til leverandør udenfor EU

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 22. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften 😊
Jeg leger med en ide om at starte egen virksomhed op. Og har rigtige mange gode ideer. Så var jeg kom til at tænke på hvordan man kan komme i kontakt med leverandører ude for EU?

Mvh Simone-Maria

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Simone

Det er en ommer.

Jeg kan se at du læser til handelsøkonom med speciale i International business communication, så burde du da være den første til at kunne besvare dit eget spørgsmål.  Har du overvejet at skrive eller ringe til dem? 

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jaa jeg har erfaring med communication osv. Men uddannelsen lære dig at bruge dit netværk til evt spørgsmål som det jeg stiller.

Tilmeldt 2. Mar 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simone

Hvilke leverandører leder du efter ?

Hvad skal de kunne levere ?

Hilsen

Stefan

Fra Kasangulu, DR Congo
Tilmeldt 17. May 14
Indlæg ialt: 14
Fra  DLF Rosen Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad søger du?

Sidere i Afrika og arbejder

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Simone Maria Jørgensen :
Jaa jeg har erfaring med communication osv. Men uddannelsen lære dig at bruge dit netværk til evt spørgsmål som det jeg stiller.

 

Så burde du da virkelig også have lært hvordan du skriver til en potentiel leverandør!  I burde nok lære noget mere om hvordan man gør tingene i den virkelige verden - frem for at tro at ens netværk kan løse alle ens opgaver/ problemer.

I min verden er det hel vanvittigt hvis man som handelsøkonom ikke en gang lære hvordan man kontakter eller finder potentielle leverandører.

Fra Kasangulu, DR Congo
Tilmeldt 17. May 14
Indlæg ialt: 14
Fra  DLF Rosen Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Netværket regeret, da

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort set alt har et hav af ideer så kunne rigtig godt tænke mig at høre hvis nogen evt. Har god erfaring med leverandør udenfor EU

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også søgt osv. Spørgsmålet er måske dumt formuleret men ønsket bare at høre om folk har nogen gode erfaringer med leverandør som de gerne vil dele. Søger skam slet ikke kommentar på hvad jeg lære i min uddannelse det har jeg helt styr på selv. 😉

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Simone Maria Jørgensen :
Søger skam slet ikke kommentar på hvad jeg lære i min uddannelse det har jeg helt styr på selv. 😉

Men noget så simpelt som hvordan du kontakter en leverandør, har du åbenbart ikke helt styr på.  Det er lidt naivt at tro at folk vil dele deres gode leverandører, som de måske har brugt måneder eller år på at finde, men en potentiel konkurrent

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)