Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår bliver er ny hjemmeside synlig på google ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 113
Fra  salgsgruppen Salgsgruppen.com Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg sidder og bygger en ny hjemmesiden og er lidt i tvivl om hvornår den bliver synlig på google.

Siden er ikke færdig endnu !

Jeg bruger bl.a. "TinyRocketlab.com" til at tracke mine søgerord, men den finde ingenting.

Hjemmesiden omhandler køb, sælg og reparation af iphones og kan finde her.

Er det mig som gør noget galt, eller er det bare fordi at det tager tid..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

et godt links såsom amino.dk så kommer den hurtigt op , men lav siden så god som mulig så mange som mulig vil linke til den , skrive presse meddelers ud få google business side med mere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan se dine indekseringer på google ved at søge på: site:aebleland.dk

Det ser ikke ud til at din side er indekseret endnu, men det hjælper at du har linket til den her fra amino.

Det vil også være en gode idé at tilmelde dine sitemaps på https://www.google.dk/intl/da/webmasters 

Gode placeringer kommer ikke af sig selv. Der skal arbejdes med seo.

Mvh. Karsten Sønderup

Fra københavn
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 113
Fra  salgsgruppen Salgsgruppen.com Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Tak for dit svar, vidste ikke at man kunne finde ud af det ved at søge på "site:aebleland.dk" og så få et svar den vej fra, meget smart! 

Jeg er helt med på at SEO ikke komme af sig selv og man skal ligge mange timer i det, for bare at ligge okay på google.
Af samme grund ville jeg gerne kunne holde øje med de forskellige søgeord, så jeg kan se om jeg rykker den rigtig vej. 

Mange tak for hjælpen, jeg kan faktisk se allerede nu, når jeg søger på Æbleland på google, så kommer vores hjemmeside op, det gjorde den ikke tidligere i dag.

Så det hjælp nok lidt med et indlag herinde.

- Frederik Korff

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Du kan ikke altid regne med (faktisk ret sjædent) at hvad du ser, når du laver en søgning på Google, er retvisende for hvad andre ser når de søger. Google tager jo dine tidligere søgninger og generelle adfærd på nettet med i sine betragtninger når du ser dine resultater på Google.

Du bør derfor lave dine søgninger anonymt/inkognito.

Kobl evt. Webmaster Tools til din hjemmeside, så kan du også se data så som position og om du er indekseret.

Fra københavn
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 113
Fra  salgsgruppen Salgsgruppen.com Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sarah,

Tak for dit svar.

Det er jeg dog bevist om, det er derfor at jeg bl.a. bruger tinyrocketlab.com til at finde ud af hvordan min "rank" er på de forskellige søgeord.

Jeg prøvede at sidde og lege lidt med "Webmaster Tools" i går. Skal dog lige bruge lidt tid på lige at finde ud af hvordan det fungere.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Når der begynder at komme trafik på din side, kan du i webmaster tools se dine gennemsnitlige placering på de forskellige søgeord samt click through raten.

Til forskel fra f.eks. tinyrocketlab hvor man selv skal angive hvilke søgeord man vil tracke, får man i webmaster tools det fulde billede og kan være nyttig inspiration til hvilke søgeord man skal optimere sit site til.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)