Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til annoncering Online - google adwords m.m

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vedsted
Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mangler hjælp til at gennemskue, hvad der bedst kan betale sig vedr onlineannoncering.

Er umiddelbart ikke interesseret i at købe et produkt, men mangler uvildig hjælp til hvad der kan betale sig.

Nogen der kan hjælpe? Har annoncering iforbindelse med vores webshop, men syntes det er svært hvad vi skal sætte vores penge på?

Mvh
Mette

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket produkt handler det om, og hvad er din primære målgruppe?

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne spørge om det samme som majbritt. Det er altafgørende i forhold til den rådgivning du efterspørger. :) 

Fra Vedsted
Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbagemeldingen.

Vi handler med træpiller, rideudstyr, foder, grovvarer, haveting.

Det er primært træpiller og rideudstyr jeg vil markedsføre.

Målgruppen? Træpillekunder der er interesseret i kvalitet. Rideudstyr: Prisbevidste kunder.

Mvh

Mette

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Det er et marked med stor konkurrence, så step one må være at blive bedre til at definere din målgruppe. "Prisbevidste mennesker med hest" er for bredt, og når din primære målgruppe ikke er defineret skarpt nok, bliver det for dyrt og for ineffektivt at bruge online markedsføring

Fordelen ved online markedsføring er netop, at du kan ramme din målgruppe ekstremt præcist - men det kræver, at du først definerer den ekstremt præcist. 

Når jeg hjælper nogen af dine konkurrenter med at markedsføre deres produkter på markedet for rideudstyr og foder til heste, bruger jeg primært Facebook, AdWords, SEO og bannerannoncer på relevante nichesites.

Hvad angår træpiller af høj kvalitet ville jeg desuden overveje at indgå et samarbejde med en leverandør af højkvalitetspilleovne og evt. gennemføre et markedsførings i samarbejde med dem.

Fra Vedsted
Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har samarbejde med flere træpilleovns/fyr-leverandører, så det er dækket ind.

Målgruppemæssigt syntes jeg det er svært mht rideudstyr. Hvad er den bedste aldersfordeling? De unge ser hvad de gerne vil have og giver besked til forældre/bedsteforældre. Men syntes også en stor del af vores kunder er "voksne" som køber til sig selv.... jeg er lidt lost...

Vi bruger facebook meget. Men kun ved at slå op på selve siden. Har prøvet annoncering, og det gav ikke rigtig noget. Havde nogen til at lave det for mig.

Vi har netop haft annoncering på jv.dk med træpiller og betalt rigtig mange penge for det. Det gav intet salg og heller ikke mange klik til webshoppen.

Hvad er et hensigstmæssigt budgetmarkedsføring? Vi er en lille virksomhed, så det skal også være realistisk.

Mvh

Mette

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis hvilken målgruppe, I skal satse på, afhænger meget af, hvilke mærker i fører. 

Jeg står for markedsføringen hos en rideudstyrsbutik, der kun findes online. Der har vi et markedsføringsbudget på 3000 pr måned og vi har da formået at øge omsætningen med 57 procent i løbet af de sidste 12 mdr. Her har vi også en meget klar målgruppe og markedsfører butikken på flere måder - dog udelukkende online.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej eller som i siger i Sønderjylland "Mojn" Mette.

Mette har lige tjekket din hjemmeside ud, samt facebooksiden, som har over 6400 likes, jeg vil gerne lige snakke med dig telefonisk, så
du er velkommen til at ringe ganske uforpligtende til mig for lidt sparring, eller send en pm så ringer jeg til dig, men der er mange muligheder for at optimere 
salg og serviceydelser.
Du kan også rette henvendelse til mig via hjemmesiden i kontaktformularen.

Skriv AMINO / + navn ved henvendelse via hjemmesiden.

Mvh. Per

Mette Thomsen Bladt:

Hej.

Mangler hjælp til at gennemskue, hvad der bedst kan betale sig vedr onlineannoncering.

Er umiddelbart ikke interesseret i at købe et produkt, men mangler uvildig hjælp til hvad der kan betale sig.

Nogen der kan hjælpe? Har annoncering iforbindelse med vores webshop, men syntes det er svært hvad vi skal sætte vores penge på?

Mvh
Mette

Fra Vedsted
Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbagemeldingerne til jer alle.

Det har sat mange tanker i gang, og jeg er lidt mere sporet ind på hvad jeg vil.

God dag

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)