Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnement - Månedsvis eller helårlig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kan forklare mig reglerne for et abonnement ?. Når der står månedsvis betaling, er det så ok at det alligevel bliver opkrævet helårligt ?. Der er bare tilføjet en lille pasus i kontrakten så det bliver til helårlig betaling.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår det sådan, at du første gang skal betale 12 måneder forud og derefter hver måned.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard:
Jeg forstår det sådan, at du første gang skal betale 12 måneder forud og derefter hver måned.

Ja det var da et gæt. Men rent faktisk vil de have betaling forud frem til 1 Januar 2017 og så igen for de næste 12 måneder forud. Så er det jo jeg begynder at tvivle på at det her kan være rigtig. Og hvorfor skrive månedsvis betaling naå det egentlig er årlig betaling ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nu ikke et gæt, det er dét, der står. Ønsker de det som du skriver, skulle de jo sådan set skrive det. :-/

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
en rent faktisk vil de have betaling forud frem til 1 Januar 2017
der står vel at det betales 12 mdr forud - så det er jo ikke spor underligt at det er for 12 mdr (uanset pris angives per måned) det kan vel ikke stå tydeligere - 12 mdr forud som Jørgen også beskriver?

Jeg ville ikke tvivle på, at en forsættelse også kræver 12 mdr forud  - men det må jo afhænge af kontrakten- og ja - de kunne skrive PER ÅR men 12 mdr forud er jo samme resultat - uden at kende resten af kontrakten - 

Der er sikkert en opsigelsesregel, så hvis du ikke vil forlænge igen i 2017 så kan du komme ud - uden nye 12 mdr

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)