Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan holder jeg den hemmelig?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra køge
Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

jeg står her med mit kæmpe problem.....

jeg har udarbejdet en rigtig god ide (syntes jeg selv) som jeg har brugt virkelig lang tid på at gennemtænke og bygge på og tage fra.

Nu er det sådan at jeg på ingen måde kan få den her ide op på benene alene (det er en hjemmeside) og skal derfor bruge lidt hjælp fra en der kan finde ud af IT og sætte hjemmeside op m.m

Jeg har tidligere været ude for at en herinde fra tog min ide og det var selvfølgelig nedtur... men spørgsmålet lyder altså på -

Kan jeg på nogenmåde sikre mig at min ide bliver hos mig? har jeg nogen rettigheder på at personen ikke bare må gå hen og tage alle mine ideer og smutte mod horisonten når den er færdig? eller er det kun den mulighed at købe patent på ideen, fordi der kan man jo hurtig fuske lidt så det er lidt anderledes...

Takker for hjælpen 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej en ide kan ikke patenteres . Først og fremmest gælder det om at finde en person der kan stoles på til at tale med, men det er faktisk sådan, at verden flyder med gode ideer som er værdiløse indtil de måske eksekveres. Du er nødt til at at satse på tillid og finde en du kan give en god orientering om din ide - uden at give alt - læs http://johnhannover.blogspot.dk/2015/02/fortrolighedserklring-nda.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)