Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg brokke mig?!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

Til trådstarter: Naturligvis må du brokke dig - om det så har berettigelse det er så spørgsmålet.

Du skriver at det er virksomhed med et vist niveau og positivt omdømme. Jeg tvivler på at firmaet har gjort det her for at genere og jeg tvivler også på at de ikke har prøvet at levere bedst mulig oplevelse, også økonomisk til kunden.

Jeg fatter bare overhovedet ikke - ( medmindre det er fordi du mangler at snakke/skrive med nogen Cool )- at du ikke har kontaktet firmaet med det samme og fået en udredning i stedet for at lave et indlæg her. Du bruger godt nok meget tid på noget der skulle have været løst for lang tid siden og et HELT..... andet sted end her -

Jeg prøver ikke at løse noget her. Det er her en debat omkring, hvad folk mener er i orden. :-) 

Eller nærmere.. Om man som kunde altid skal udtrykke sin utilfredshed.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Kildetoft Henriksen:
Om man som kunde altid skal udtrykke sin utilfredshed
Hvis man som kunde har købt / fået en ydelse der ikke står mål med det forventede har man altid ret til - men ikke pligt til... at give udtryk for sin utilfredshed -

Sorry - Forstår så nok bare ikke lige at du starter et konkret spørgsmål på det emne - det burde da være "logik for burhøns" -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Kildetoft Henriksen:
Problemet er blot, at der kutyme for, at man ikke nævner virksomheder her på forummet angående injurier.

Det er ikke bare kutyme men reglerne der er sat op for at benytte Amino :)

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)