Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg brokke mig?!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Jeg har et spørgsmål til jer: Må jeg brokke mig? 

Jeg har lige købt et produkt af en virksomhed. Jeg synes ærligt talt, at deres priser og deres måde at give faktura på er særdeles ugennemskuelig i forhold til private kunder. 

Jeg har købt for 1256 kroner eksklusiv moms. Jeg har valgt levering med Post Danmark, som jeg også får en bekræftigelse på mail. Jeg får dog kun en bekræftigelse på prisen eksklusiv moms for produktet - ikke transporten. Jeg har valgt billigste leveringsmetode. 

Jeg har nu modtaget produktet og fakturaen, hvor det fremgår at prisen for transporten var 135 kroner ekslusiv moms og transporet med GLS og ikke Post Danmark. For mig som privat kunde, har alene leveringen altså kostet 168,75 kroner. Jeg er ikke mig bekendt blevet gjort opmærksom på dette og denne pris fremgår heller ikke nogle steder under deres leveringsbetingelser af hvad jeg kan se. 

Jeg er klar over, at 168,75 kroner blot er et mindre beløb, men..

Spørgsmålet lyder: Er det i orden at brokke sig? 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jada! Hvis betingelserne for denne fremgangsmåde ingen steder er nævnt, har du jo handlet under falske forudsætninger. Men husk, at ét er at få ret, noget andet er at få penge. Jeg ville nok lagre den under 'U' for Underlødige selskaber og ikke bruge dem igen. Du kunne evt. give dem et hak på Trustpilot, deres fb-side eller lign.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard:

Jada! Hvis betingelserne for denne fremgangsmåde ingen steder er nævnt, har du jo handlet under falske forudsætninger. Men husk, at ét er at få ret, noget andet er at få penge. Jeg ville nok lagre den under 'U' for Underlødige selskaber og ikke bruge dem igen. Du kunne evt. give dem et hak på Trustpilot, deres fb-side eller lign.

Hej Jørgen, 

Tak for dit synspunkt. 

Det er skam overhovedet ikke for pengene. Jeg synes bare, at det var ugennemskueligt! Det er jeg ikke helt tilfreds med :-) 

Det er en virksomhed med et stærkt velrenomme. Jeg tror bare, at de er bedre til at håndtere virksomhedskunder og ikke private kunder.  

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Brok dig til dem og se hvad der sker.

Er det modvillig, så følg Jørgen's forslag :-)

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt klart for dårligt, så jeg ville også brokke mig. Så kan de i det mindste få rettet op på det til fremtidige kunder. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Silkeborg
Tilmeldt 9. Mar 16
Indlæg ialt: 52
Fra  Nyt-laan.dk Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig må du brokke dig. Det lyder da ærlig talt ualmindeligt uigennemskueligt. 

Afsted med en mail, og så se hvordan de reagerer.

Find et billigt forbrugslån - mit affiliate eventyr

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Kildetoft Henriksen:
Jeg er klar over, at 168,75 kroner blot er et mindre beløb, men..

Det lyder helt vildt med GLS 

Større shop siger du - så koster det dem langt fra 168,- at sende en pakke

- Og selvfølgelig skal det fremgå af deres betingelser/ ordrebekræftelse Inden du bestiller endeligt..

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har jeg selv godtaget at den skal leveres, derved hat du accepteret fragten.. Sådan er det med mange b2b firmaer..

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Jønsson:

Du har jeg selv godtaget at den skal leveres, derved hat du accepteret fragten.. Sådan er det med mange b2b firmaer..

Jeg har ikke accepteret GLS, kun Post Danmark. Jeg har heller ikke accepteret en pris på førnævnte. Har bedt om en faktura flere gange for at kunne få prisen at vide, men den har de først valgt at give, når produktet var leveret.  :-) 

Det kan godt være, at det er sådan med mange b2b virksomheder. Nu er handlen dog foretaget b2c

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Men du bestiller en vare hvor prisen står uden moms. Du får en ordrebekræftelse hvor der garananteres står en linje med fragt/levering uden det står et beløb.. Det er meget normalt i b2b

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)