Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af betalingsgateway+indløser til prestashop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 36
Fra  MyNewArt Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lige et hurtigt spørgsmål:

 

Jeg har via kortgebyr.dk fundet ud af at quickpay+clearhaus&nets vil være den billigeste løsning for mig i forhold til at kunne tilbyde de mest gængse betalingskort sammenholdt med det forventede antal transaktioner.

 

Jeg har fået lavet min side i Prestashop, og går ud fra jeg blot skal hente Quickpay-modulet hertil. Derudover skal jeg oprettes alle 3 steder.

 

Er der noget jeg skal være opmærksom på (udover en måneds ventetid ved Nets)? Det er første gang jeg prøver det.

 

På forhånd tak.

 

Mvh.

Abstrakte malerier til salg - abstrakte kunst til salg - køb dit næste moderne abstrakte maleri hos galleri mynewart.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Clearhaus går pænt stærkt

Nets tager ca 5 dage pt vis du har alle papir klar som der skal bruges.

Her skal du bruge.:

  • Billede ID samt sygesikring
  • Bankkonto dokumentation 
  • Registreringsbevis fra SKAT 
  • Ejerens seneste årsopgørelse

har du disse ting klar er nets hurtig oprettet.

Quickpay modulet er lige ud af landevejen, vis du vil anvende Mobilepay i Quickpay logger du ind i Dashboard det er en del af løsningen hos dem men koster 49 kr pr måned.

 

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 36
Fra  MyNewArt Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mange tak for svaret.

 

Tager Nets ikke mere end ca. 5 dage? Synes jeg har læst flere steder at det tager i hvert fald 30 dage, selv hvis alt den indtastede information bliver godkendt.

 

Mvh

Abstrakte malerier til salg - abstrakte kunst til salg - køb dit næste moderne abstrakte maleri hos galleri mynewart.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

min online ansøgning var behandlet færdig på 5 dage på min online shop 

6dage på min terminal så jeg oplevet ikke det tog op mod den måned, de var svine hurtig med mig

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores ansøgning hos NETS med alle papirer klar og sendt ind tog 6 uger tilbage i september 14'.

Clearhaus tog 1 dags tid, quickpay virker også med det samme. Men nej til prestashop er disse ting ret meget lige til faktisk :)

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 36
Fra  MyNewArt Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Abstrakte malerier til salg - abstrakte kunst til salg - køb dit næste moderne abstrakte maleri hos galleri mynewart.dk

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 36
Fra  MyNewArt Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja, jeg prøvede det tidligere link - men der kom en teknisk fejl hver gang jeg forsøgte at gå videre til næste side efter at have vedhæftet alle nødvendige dokumenter.

Jeg har nu forsøgt mig igennem Teller, men der skal jeg åbenbart bruge en NemID-medarbejdersignatur.

Er der andre måder at oprette sig på, evt. uden en medarbejder-signatur?

Mvh

Abstrakte malerier til salg - abstrakte kunst til salg - køb dit næste moderne abstrakte maleri hos galleri mynewart.dk

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 36
Fra  MyNewArt Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu forsøgt via Nets igen, og igen..... - men der kommer en teknisk fejl hver evig eneste gang. Den kan åbenbart ikke klare de vedhæftede filer, uagtet at de næsten ingenting fylder.

Det andet link til Teller (Er det det samme som Nets?) kræver en medarbejder-signatur.

Er der andre måder at gøre det på?

Mvh

Abstrakte malerier til salg - abstrakte kunst til salg - køb dit næste moderne abstrakte maleri hos galleri mynewart.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)