Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man anvende Let's Encrypt nu?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for alle jeres svar Smile 

Patrick - Meebox:

Det kunne være rigtig interessant at se, om Google rykker en side højere op med et Let's Encrypt certifikat. 

Det som Patrick skriver her, var faktisk nok især pointen i mit spørgsmål. Giver det en gevinst rent SEO-mæssigt for selv blogs, hvis man vælger Let's Encrypt? Det var egentlig ikke fordi jeg eftersøgte det billigste sted, fordi jeg synes ikke at 1,25 euro pr. måned er særlig dyr. Spørgsmålet var bare om denne lille udgift kunne blive betalt af en bedre SEO-værdi for blogs, pga. Let's Encrypt certifikatet? Tænke om der var nogen der måske havde testet en forskel?
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lidt pudsigt at se UnoEuro blive angrebet for sin ganske fair og gennemskuelige prispolitik for et godt produkt. 

Og det af en konkurrent, der tager 99,- om året for et DK-domæne. Det er 54,- i ren fortjeneste - og måske mere hvis det er eks moms.. 

Det koster kun 45,- inklusiv moms om året for et DK-domæne - og dette tager UnoEuro ikke ekstra for. Det ville dog have været helt i orden. Det er deres valg. Og kunden kan købe eller lade være.

Det er desuden ikke det gratis certifikat de tager penge for - men hostingen. Og sådan var det også før, da der kun var certifikater mod betaling. 

Jeg synes bestemt ikke det er arrogant af Tom Sommer at forsvare deres prispolitik, når nu en konkurrent ganske urimeligt angriber den offentligt. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)