Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gigahost og wordpress

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og forsøger at få lagt wordpress ned på mit domæne som er hosted af gigahost. 
Har et ftf klient, har wordpress, har efter bedste evne uploade wordpres via ftf men ingenting sker på mit domæne. 

Jeg har forsøgt at manuelt ændre wp-configur-sample men det er ikke lykkes ... og lige her kan det tænkes jeg ikke ved rigtig hvad jeg gør. 

Der kommer en fejl meddelelse på domænet 


Warning: require(/home/www/mitbryst.com/wp-includes/load.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/www/mitbryst.com/wp-settings.php on line 21

Fatal error: require(): Failed opening required '/home/www/mitbryst.com/wp-includes/load.php' (include_path='.:/php/includes:/usr/share/php') in /home/www/mitbryst.com/wp-settings.php on line 21

har prøvet at ændre forskellige ting og sager der. 

Er der en der kan hjælpe med det her...

AngryGeekedBig Smile

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender dig en pb... :)

Jeg skal nok hjælpe dig gratis....

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår kommer fejlen? Når du forsøger at installere - fx via stien [ditdomæne.dk]/wp-admin/install.php

Jeg ville allerførst lige netop gennemgå din wp-config.php fil for fejl - igen. 

Tjek:

1) Har du kommet til at lave mellemrum efter evt. at have copy-pasted navne ind på database osv.?

2) Er du komme til et forveksle nogle navne - jeg har det med at bytte rundt på fx "database name" og "localhost" 

Du har sikkert allerede googlet rundt, men bare for god ordens skyld. Den her video synes jeg selv er ret brugervenlig ift. at guide processen: 

Og her er den danske udgave af den berømmelige "5 minutters installering"

https://codex.wordpress.org/da:Installering_af_WordPress

Du er velkommen til at sende mig en PB hvis du går istå igen, så skal jeg prøve at hjælpe i det omfang jeg har tid.

Bedste hilsner,
Ulrik

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

P.S. Jeg kan se i fejlmeddelsen at der står www/mitbryst.com istedet for www.mitbryst.com. Du må ikke hænge mig 100 procent op på om det er en fejl, men jeg har aldrig set en fil-sti med "www/".

Andre som har et input her?

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Rettelse. Kan se du har fået løst problemet.

Mvh. Karsten Sønderup

Tilmeldt 19. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik Ørskov for dit svar, beklager det tog lidt tid.. Men jeg kunne ikke rigtig finde rundt herinde.

problemet var at jeg kun havde fået opladet noget af wp og det der var opladet var vist gjort forkert.... Så nu er alt godt... I denne sammenhæng... Tak  😊

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det giver god mening som årsag :-) Godt at du fandt ud af det!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)