Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til revisionsfirma

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er en revisor, der til sommer er udlært HD(R), og har haft arbejde som revisor gennem nogle år. Da jeg har et stort netværk, og gennem min periode som revisor har tilegnet mig erfaring nok til at starte selvstændigt søger jeg en partner, der brænder for faget og er villig til at give den gas i travle perioder, samt kan tænke ud af boksen og er god til at sælge vores ydelser for andre potentielle kunder. 

Hvis dette virker interesse bedes i venligst kontakte mig på Businesscafe@hotmail.com

Den rette kandidat skal helst have lignende uddannelse, eller i hvert fald erfaring.

Jeg tænker, at vi mødes over en kop kaffe og snakker tingene igennem, hvis der er nogle interesserede/potentielle kommende partner.

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Accountant, 

Jeg vil mene at det er en vigtig detalje at du oplyser, hvor i landet du befinder dig?  :) 

 - Jeg har måske en bekendt som jeg kunne vise dit indlæg til nemlig? 

Vh, 

Meal4U.dk 

Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Meal4U,

Enig. Nu var det lige for at se om der var nogen interesserede, men det går vist stærkt.

Jeg befinder mig på sjælland - storkøbenhavnsområdet og ønsker at starte virksomhed i vestegnen. Helt nøjagtigt med by har jeg ikke tænkt på endnu.

Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

RETTELSE!!!

Min mail er: businesscafe123@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)