Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NemId

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nivå
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, lidt pinligt at jeg ikke helt forstår det med NemID, Jeg er et enkeltmandsvirksomhed med CVR, og jeg skal oprette en NemID tilknyttet til min bank, således at skat kan indsætte moms m.v. til min erhvervskonto. Er der en medarbejder NemId ssom jeg skal bruge? Jeg forstår det ikke helt, men det sådanne ud at der kan være tre medarbejder der kan bruge NebID gratis til en virksomhed. Koster det ellers noget, at have nemid til en lille virksomhed, med konsulentydelser? 

Jeg håber at du kan hjælpe mig til at få klarhed. 

Bedste hilsner fra Janni

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du´opretter en administrator nemID men det har nu ikke at gøre med om skat kan sætte penge ind. Det kræver blot, at din bank tilknytter din konto til dit CVR som NemKonto - for dit CVR nummer. Det skal du bede banken gøre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Nivå
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John, og hvor finder jeg så den administrator Nemid link, hvor jeghelt præcist skal gå ind. jeg bliver lidt forvirret pga. det med medarbejdere-signatur. Kan jeg bestille et alm nøglekort som til min private nemid, så jeg kan logge på fra forskellige computer. Koster det noget at bruge NemId som administrator. 

Tusind tak John, fra Janni

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

på nemid.nu  - og ja du kan bestille en gratis adm signatur som digital signatur og også som nøglekort - som jeg også MENER gratis første gang

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)