Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse i Google webmaster tool og Google analytics inden domænenavn er på plads.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoø'er.

Jeg sidder og arbejder på en ny hjemmeside, hvor der endnu ikke er blevet helt fastlagt, hvad domænet skal være, da det tænkte domænenavn blev opdaget var taget :-(

Men imens der arbejdes på et nyt domænenavn, tænkte jeg at jeg kunne da forsætte med at arbejde på shoppen. Jeg er nu kommet dertil at jeg skal have tilføjet shoppen til webmaster tools, lavet sitemap og forbundet siden til Google analytics, men da jeg ikke kender domænet navnet kan jeg så godt gøre det, uden at bagefter skulle ændre det, når jeg får domænenavnet på plads. 
Da eksempel.dk jo kun er et alias for eksempel.prestashop.com og kan jeg derfor godt bare bruge url'en eksempel.prestashop.com til at forbinde til google, og det vil fungere fint, eller????

På forhånd tak.

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal uploade en fil, der viser, at du ejer hjemmesiden. Dette kan du vel ikke gøre, hvis du ikke har fuld FTP-adgang til serveren, der er tilknyttet din midlertidige adresse.

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er ikke noget problem, da man kan verificere webmaster på alternative måder, blandt andet ved at tilføje en tekst/ling i sin HEAD tekst eller ved at lade det gå gennem Google analytic.

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg ikke mene du kan. For at kunne bruge Google Webmastertools, skal det verificeres at du ejer det pågældende domæne. Du har ret i at dette bl.a. kan ske ved at man indsætter noget i sin header, men det foregår stadig ved at Google besøger domænet og kigger hvad der er i headeren. Og derfor skal du altså have adgang til domænet først. 

Google analytics kan du i princippet sagtens sætte op, da du så bare angiver den anden URL adresse, som du så kan ændre når du kender det endelige domæne. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)