Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt firmanummer? Kig her - 22 12 12 12

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har telefonnummer 22 12 12 12 til salg

Prisen lyder på 17.500kr. 

Jeg er meget åben over for bud, så skriv eller ring endelig til mig hvis har i har spørgsmål eller andet. 

Mvh Rasmus Christensen

Tlf 25 25 70 70

Mail ralle3003@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan man egentligt eje et tlf nummer? Bare nysgerrig er det ikke koblet op til det teleselskab man har nummeret knyttet til? Man kan vel ikke have et nummer som virker på alle selskaber eller hvad? Feks mit nuværende hos cbb, skal det ikke overflyttes? Dvs man har nummeret og det kan overflyttes, men jeg ejer jo ikke nummeret, hvordan kan man så sælge det? Er det ikke hvem der så end står for nummerdistributionen der ejer det? 

Men jeg kan godt forstå princippet i at du overfører det til køber, tænker bare at man ikke må tjene penge på det som sådan, da man aldrig har købt det men bare lejet det af den rette myndighed eller selskab

Fra Fredericia
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er 100% lovligt at sælge et telefonnummer. Det er mig der står som ejer af telefonnummeret, teleselskaberne formidler det bare og giver mig mulighed for at bruge det på deres netværk
Det er helt andre regler end fx salg af domæner. 

Håber du fik svar? :)

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Christensen:

Det er 100% lovligt at sælge et telefonnummer. Det er mig der står som ejer af telefonnummeret, teleselskaberne formidler det bare og giver mig mulighed for at bruge det på deres netværk. 
Det er helt andre regler end fx salg af domæner. 

Håber du fik svar? :)

Altså nu skal det ikke handle om du har ret eller ikke ret til at sælge nummeret, men hvordan ejer man nummeret? Står man ikke som bruger? Altså første gang man tager et nummer i brug køber man nummeret af det første teleselskab. Og de har vel også købt det af et eller andet sted. Det er det sted jeg tænker på om man står som ejer der, eller er det det første teleselskab eller hvad? 

Nå men det er ikke sikkert du kender svaret, kunne bare være spændende at vide om vi ejer vores numre, eller vi bare køber det indtil vi ikke skal bruge det mere, og så er det ikke mere vores egne. 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Isaac:
Det er det sted jeg tænker på om man står som ejer der, eller er det det første teleselskab eller hvad? 

Hvis man tør stole på Telenors formulering, kunne det godt tyde på at man ejer det. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige præcis Jannik. 

Tilmeldt 10. Apr 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har det været brugt før?

Find alt fra telemarketing nummer til de telefonnummer svindlere bruger på www.find-tlf.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har tidligere været brugt privat af tidligere ejer, ellers ikke hvad jeg er klar over. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)