Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cookies og henvisnings-provision

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 1. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder med en ny forretningside, hvor der skal etableres eksklusiv-aftaler med nogle udvalgte underleverandører og hvor mit nye firma/website skal videresende potentielle kunder til disse partnere. Meningen er at partnerne skal betale en 10 % provision af alle de ordrer, som 'mine' kunder afgiver hos dem. Problemet er at jeg ikke ved hvor meget de enkelte kunder rent faktisk køber for, mem forestiller mig at cookies eventuelt vil kunne anvendes. Jeg er dog usikker på hvordan dette foregår i praksis. Målsætningen er altså at kunne fakturere (provision) partnerne korrekt. Hvis det ikke fungerer med cookies, vil jeg meget gerne have et tip til hvordan jeg ellers løser problemet.

Tilmeldt 10. Apr 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Find alt fra telemarketing nummer til de telefonnummer svindlere bruger på www.find-tlf.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 1. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne evt bruge dette system ...

Tak for linket.

Jeg tjekkede dette affilliate-program og forstår det sådan, at man 'kun' kan få et bestemt beløb pr. henvisning, men jeg har behov at få en bestemt procent-sats af omsætningen - altså det beløb som kunden rent faktisk handler for. Kan programmet det?

 

 

 

Tilmeldt 10. Apr 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Andresen:

Du kunne evt bruge dette system ...

Tak for linket.

Jeg tjekkede dette affilliate-program og forstår det sådan, at man 'kun' kan få et bestemt beløb pr. henvisning, men jeg har behov at få en bestemt procent-sats af omsætningen - altså det beløb som kunden rent faktisk handler for. Kan programmet det?

 

 

 

Prøv evt at google affiliate system ovs, der kan du finde en masse af den slags programmer

Find alt fra telemarketing nummer til de telefonnummer svindlere bruger på www.find-tlf.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)