Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Restpartier/varepartier

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret i at de fleste vil tænke sådan. Men der er helt sikkert nogle som er trætte af at slæbe de samme varer op og ned i kælderen igen og igen.

Der er mange store butikker som har rigtig meget tilbage efter udsalge.

 

På f.eks at besøge salling eller magasin. Mener i har begge dele i Ålborg ikke?

 

Ellers prøv engros firmaer, med samme tilbud.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Magasin lukkede for nogle år siden, og Salling er slet ikke interesseret i sådanne aftaler.

Jeg vil imorgen prøve at ringe rundt til firmaerne selv, det kan jo være nogle er interesseret i at komme af med varerne.

Det næste problem kunne være hvis man skal smide 50-100.000kr - de penge har jeg ikke, og heller ikke pladsen...

Derfor søger jeg egentlig nogle som har partier i 5-10.000kr klassen

Finkena

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er klart at der er dele som tshirts og andre småting som kan købes til den pris. Jeg har stadig en del varer du kan købe for under indkøbspris fordi jeg flytter til udlandet. Det er op til dig. Dem du kan købe af mig er Fransa, Dranella, YIIP, Soaked in Luxury, Tone Barker og S.Oliver, Dreams By Isabell K.

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps jeg har nu stadig aldrig i alle mine indkøbsår set en ordentlig top til 10 kr men det kan da godt være Vero Moda har det (men undskyld mig der er kvaliteten altså heller ikke meget mere værd).  

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen,

Som sagt er jeg stadig uenig med dig, da jeg før i tiden har kunnet få fingrene i mange lækre ting for de penge;0) Men nok om det, hvor mange dele har du, og hvad er stk prisen inkl moms? Hvor gamle er varerne, og er det blandet af bluser, bukser, nederdele osv eller er det bestemte ting?

Charlotte

Finkena

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Nej - det er ikke hvide t-shirts Smile

Sadanne kan du faa frisk produktion fra 3 til 4 kroner stykket.

Disse er Mauritius kvalitet, dvs. hoej kvalitet, rest partier fra div. engelske og franske maerker. Send mig din email og jeg kan sende dig nogle billed eksempler.

Det er ogsaa muligt at levere jeans (US brands) og strik med mere. Dog ikke til kroner 10/styk..

Med venlig hilsen,

http://www.mwcreation.net

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Finkena

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har rigtig meget blandet, både toppe, kjoler, nederdele, bukser, jakker ja you name it. Jeg kikker lige på vores status opgørelse mht hvor mange styk der er. De ældste varer er 1 1/2 år gamle dog ikke noget man kan se hverken stilmæssigt eller på dem. De har alle mærkerne på og er fra min butik.

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du interesseret i elektronik ? F.eks. gode gaveideer såsom en smart mp4 afspiller. I såfald kontakt mig på pm@hrgeo.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 

Desværre er vi kun interesseret i tøj, men tak for din opmærksomhed;0)

 

Charlotte

Finkena

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)