Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Restpartier/varepartier

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer,

Jeg står med en butik i Aalborg jeg ikke har brug for og ikke kan opsige, så jeg skal lave noget der for at holde huslejen gående. Jeg har overvejet at have lagersalg hver lørdag, så mangler varer. Men det skal være VIRKELIG billige varer, vi snakker tøj til 10-50kr pr del, ellers kan jeg ikke lokke kunder ind i butikken da den ligger lidt dumt.

Jeg regner med det kun skal være dametøj, men børne kan også have en interesse.

Skriv endelig hvis du står med partier som ovenstående, eller kender nogen der gør

 

Charlotte

Finkena

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden udsalget er omme besøger du alle de butikker og varehuse du kan nå.

Mange butikker er i disse dage i gang med at slæbe ind fra deres kældere og lagere.

De hader arbejdet og er så træt af at se på de samme varer igen.

 

Du kan give den en af to muligheder , du kan hente alt de som de ikke gide se på mere efter udsalget, de kan få en symbolsk pris for det og få ryttet op en gang for alle.

 

Du kan også tilbyde dem at tage varerne i kommition og så deler i 50/50 af udsalgsprisen.

 

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener du 10-50 kr indpris? Jeg har et varelager du kan købe men jeg kan ikke sælge det for mindre end 50 kr pr. del. Jeg kan selvfølgelig give dig en god pris hvis du køber det hele. Men 10 kr er desværre helt urealistisk for ordentligt tøj.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Charlotte.

Jeg kan levere dig loebende stock af div. franske og engelsk maerker, men du maa selv staa for import.

Prisen er fra ca. 10 kroner for t-shirts. 

Har det interesse - Kontakt mig og vi kan tale narmere.

Med venlig hilsen,

Mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

skovkjer:

Inden udsalget er omme besøger du alle de butikker og varehuse du kan nå.

Mange butikker er i disse dage i gang med at slæbe ind fra deres kældere og lagere.

De hader arbejdet og er så træt af at se på de samme varer igen.

 

Du kan give den en af to muligheder , du kan hente alt de som de ikke gide se på mere efter udsalget, de kan få en symbolsk pris for det og få ryttet op en gang for alle.

 

Du kan også tilbyde dem at tage varerne i kommition og så deler i 50/50 af udsalgsprisen.

 

Hejsa,

 Det er ikke en hel dum ide, men problemet i det er, at de stadig vil have deres indkøbspris ind for tøjet, og skal jeg tjene på det, skal jeg gange prisen op med det samme som normalt, og så er der ikke meget lagersalg over det.

Finkena

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

mikkel:

 

Hej Charlotte.

Jeg kan levere dig loebende stock af div. franske og engelsk maerker, men du maa selv staa for import.

Prisen er fra ca. 10 kroner for t-shirts. 

Har det interesse - Kontakt mig og vi kan tale narmere.

Med venlig hilsen,

Mikkel

Hej Mikkel,

Hvad er det for nogle varer og mærker? Når du siger t-shirts tænker jeg almindelig hvide, og det er ikke lige sådan noget jeg er interesseret i.

Finkena

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

blinker:

Mener du 10-50 kr indpris? Jeg har et varelager du kan købe men jeg kan ikke sælge det for mindre end 50 kr pr. del. Jeg kan selvfølgelig give dig en god pris hvis du køber det hele. Men 10 kr er desværre helt urealistisk for ordentligt tøj.

Hejsa,

Nu ved jeg ikke hvad det er for noget tøj du har, men jeg er ikke enig i du ikke kan købe ordentlige varer fra 10-50kr pr del i indkøb, for det har jeg tit gjort. Når jeg før har fået varer til ovenstående pris, taler vi om mærker som Ichi, B-young, Vero Moda, Fransa osv, og disse vil være fine nok til et lagersalg hvor man kan køre 1 del for 75, 2 for 100 feks.

 

Charlotte

Finkena

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

skovkjer:

Hej igen charlotte i denne tråd er der en som søger et lokale i Ålborg, godt nok et kontor lokale.

 Måske kan du bruge det til noget

http://www.amino.dk/forums/p/27034/183400.aspx#183400

 

Rasmus

Hej Rasmus,

Tak for det, men desværre må der ikke være sådan noget som kontor;0(

 

Charlotte

Finkena

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)