Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP TIL SHOPIFY OG STRIPE.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino.

Object: HJÆLP TIL SHOPIFY OG STRIPE.

Jeg står med en næsten færdig webshop lavet i Shopify, som jeg vil gerne have op køre så hurtigt som muligt. Jeg søger en Shopify programør der ved hvordan Shopify fungerer sammen med betalingsløsningen Stripe. Jeg har haft 2 forskellige personer/firmaer som kaldte sig eksperter, men de kunne ikke fuldføre opgaven og derfor er jeg her. Jeg søger altså en der har erfaring med og 100% styr på og kan få Shopify til køre med Stripe. Som det er nu, er det ”halvt” sat op og jeg har brug for en person der kan få Stripe til at spille 100% med opsætning af alle nødvendige ting. Jeg vil gerne finde en personen der ved hvad de laver og kan giver mig overblik over hvordan det hele snakker sammen. Jeg bruger theme MINIMAL hos Shopify.

Min vigtigste opgave går ud på:

-At sørge for at Shopify og Stripe, er sat rigtigt op både hver for sig og sammen. Der skal være helt styr på at alle funktioner er som de skal være .

-At give mig overblik over hvordan de 2 ting snakker sammen.

Derudover har jeg brug for:

-At lave små ændringer på forsiden, (tilføje billeder, rette tekst osv.)

-Tutorial video/dokument til vedligeholdes af webshop dvs. ændring på forside, tilføje køb knap osv.

Jeg foretrækker en der bor i Københavnsområdet så vi har mulighed for at mødes og kigge på opgaverne sammen. Det med kun at kommunikere over e-mail og telefon fungerer ikke for mig.

Jeg ved godt det her lyder meget simpelt og det kan også være at det er det, men lad være med at komme med et bud hvis du ikke har arbejdet med det eller ikke har 100% erfaring med det.

jeg håber snart at høre fra jer.



Side 1 ud af 1 (1 indlæg)