Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde søges: Kan jeg blive din indtil august?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke så skarp til sælgende taler, så jeg gør det bare kort og kontant.

Jeg har brug for en ekstra indtægt indtil august, og søger derfor alle muligheder jeg kan få.

Jeg er en ung (23), stabil og pligtopfyldende person med en masse forskellig arbejdserfaring i baggagen. Lige fra vindmøller til montage, arbejde på radiostation, militærfort og hos en fotograf for at nævne nogle ting.

Det mest optimale vil være noget aften eller weekendarbejde, da jeg går i skole i Greve fra 8 til 15:15 hver dag.

Jeg bor i Hundige lige op af stationen og har ungdomskort så transport rundt omkring  er ikke noget problem, og mine sidste to arbejdspladser (langtidspraktik) havde 40+ minutters transporttid, så jeg er vant til offentlig transport. Jeg har ikke selv noget køretøj eller kørekort.

Jeg har brug for at spare omkring 5.000 op over 4 måneder, så jeg kan være en relativ billig arbejdskraft og jeg er frisk på det meste. Alt derudover er bare bonus.

Hvorfor lige august?

Jeg regner med at starte som web-integrator i Roskilde, og vil derfor få mere end en times transport hver vej, hvilket gør det lidt mere presset at opretholde et eventuelt arbejde, hvis jeg skal få tid til lektier også. Plus pengene skal bruges til august.

Hvis I tænker, at I kunne bruge mig et eller andet sted til et eller andet, eller kender nogen der måske kunne, så stik mig endelig en mail på peowdie92@gmail.com, eller hvis man hellere vil have en snak over telefon, så send en PM for et nummer at ringe på eller et nummer at ringe til.

Igen, jeg er frisk på det meste med undtagelse at arbejde hjemmefra, da jeg har svært ved at fokusere på opgaven så.

Venlig hilsen,
Jonas

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)