Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg tage for en bannerplads?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvad kan jeg tillade mig at tage for en bannerplads 160x385 på forsiden samt alle undersider ?

Lidt statistik for Marts måned.

(Marts)
Besøg: 2488
Sidevisninger: 9675


Jeg har tænkt på at tilbyde en plads for en måned, et halvt år eller mere.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsvindende lidt, så vi siger 10000 side visninger heraf bliver reklamen ikke set på en 60-70% som har adblocker på, så er der 3000 tilbage, hvis den helt rette kampagne køres så bliver der måske lad os sige 15 klik ud af det, en god klik kampagne giver omkring 2 kroner, dog findes der meget få af disse, da de fleste kun betaler for leads af disse 15 klik er der i hvis det går godt 2 leads. alt efter produkt vil det så måske indbringe dig kassen eller små penge.

Jeg formoder der er tale om linkcentralen du vil sælge plads på ?, du har om man vil ikke nogen defineret målgruppe da folk jo ender der ud fra en konkret søgning på de sites du linker til ?.

Så derfor er noget adworks nok det bedste bud, selvom det ikke giver dig en fast indtægt.

Et bud på fast pris på de måske 300 visninger du har, vil måske være 100 kr på en god dag. De er altså marginalt værd, specielt når du ikke har en specifik målgruppe som besøger dit site.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået tilbud på en plads i et års tid og der er ikke noget med hvor mange klik osv :)

Men ellers har du måske ret.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt ville jeg ikke betale ret meget.

Hvis man tænker på hvad Google kan gøre for 100kr om måneden, så tror jeg ikke du kan få ret meget. Måske 10kr om måneden.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver en test og prøver det af i et stykke tid og ser om der kommer nogen henvendelser.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)