Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal bruge stort set præcis den løsning de har her http://neroportshop.simplycooking.dk/

Dog med undtagelse af, kunden skal logge ind - fremfor den gemmer info via cookie. (og så må det selvfølgelig gerne ligne noget fra post-80'erne :)

-Nu modtog jeg sidst jeg postede en del tilbud på "løsning", så lad dette være en invitation til netop det (!)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo bedre du beskriver den opgave du ønsker løst jo bedre og mere præcise tilbud vil du modtage.

Er der tale om noget catering/take away bestilling? - kan ikke lige gennemskue præcis hvad siden du linker til er for en service?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du burde godt kunne få udarbejdet noget lignende i en WordPress / WooCommerce løsning. Her vil du også kunne definerer særlige priser til specifikke brugere. Jeg går ud fra at den primærer funktion du ønsker, udover webshoppen, er at kunden eksempelvis kan angive ønsket leveringstidspunkt, hvorefter denne indstilling knytter sig til alle efterfølgende ordre. 

Hvis du har lyst, er du meget velkommen til at henvende dig til mig på simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan vi tage en dialog omkring dine konkrete ønsker og behov. 

Tilmeldt 13. Mar 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Well, så lad mig omformulere - jeg skal bruge en kopi.

Ændringerne er rent tekst jeg ønsker at justere. Det er til catering, korrekt.

Tilmeldt 13. Mar 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hele kommer sig af, det egentlig bare skal være et simpelt bestillingssystem i listeform som der - når jeg kigger på Prestashop osv, så bliver det lynhurtigt store kasser osv... jeg vil gerne bare have varene på/som listeform der.

Tilmeldt 13. Mar 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Da der er et par stykker der har henvendt sig med tilbud, der indbefatter SEO osv. - så lad mig lige klarificere :) Det er ikke en webshop som sådan, der skal bruge SEO osv - kunderne er allerede mine, jeg skal blot bruge en simpel måde de kan bestille på!

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg startede med at skrive så vil de bud du får blive bedre og mere præcise jo bedre du beskriver opgaven fra start.

Jeg er også en af dem der har skrevet en privat besked til dig men jeg har selvfølgelig ikke givet dig et bud på at løse opgaven da det vil være useriøst så længe jeg ikke kender opgaven der skal løses.

Du er stadig meget velkommen til at give mig et kald per tlf. eller Skype :)

Tilmeldt 13. Mar 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, jeg er ikke helt med på hvad jeg skal beskrive bedre end ved at linke til en løsning, når det er en "kopi" jeg ønsker, det er præcis samme koncept, det er samme klientel, varer osv.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt eksempel er jo netop din seneste præcisering.. Os der følger tråden kan jo ikke ud fra det link du har vist os regne ud at du IKKE ønsker SEO arbejde udført?

Derudover giver det slet ikke sig selv for mig hvad det lige er den side kan og det gør det ikke lettere at du skriver at du ønsker en kopi, men ikke noget der ligner noget fra 80'erne.. Altså en kopi som ikke er en kopi?? - Sagt med andre ord.. Hvad ønsker du at kopiere? (Her gætter jeg på funktionaliteten) - men hvad så med designet.. det har du vel også nogle ønsker til, hvilket også har betydning for prisen.

Det bedste du kan gøre er at prøve at sætte dig og beskrive detaljeret hvad du har brug for.

- Hvilken virksomhed driver du og hvad sælger du

- Hvem er dine kunder og hvilke behov har de som din hjemmeside skal opfylde

- Skal hvem som helst kunne oprette sig som bruger på siden, eller opretter du selv dine kunder og sender log ind detaljer til dem?

- Er der tale om produkter som du leverer eller afhenter kunden selv hos din virksomhed (eller måske begge muligheder)

- i fald der er tale om levering tilbyder du så rabat ved køb over x antal kroner?

- Har du behov for at kunne tilbyde rabat på andre måder.. Måske via rabatkuponer?

Ja, jeg kunne stille langt flere spørgsmål, men det hele ville være lidt lettere hvis du starter med at fortælle lidt om dig, din virksomhed og det problem eller den opgave du ønsker at løse med din webshop :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har sendt dig en PB. 

Mvh Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)