Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside hjælp produkter står forskudt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen. Jeg sidder og prøver at løse følgende problem, på min hjemmeside.
Som i kan se, så er AK-47 vodka'en placeret på en anderledes både, end belvedere vodka'en. Ser man på de 2 billeders dimensioner, så ville Belvedere vodka'en fylde mest, da den fylder 800x600 og AK-47'eren fylder 500x500. En der ved hvordan jeg får dem til at stå ved siden af hinanden? På forhånd tak!

Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 46
Fra  Audio Resort ApS Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

En enkel løsning er vel at du beslutter dig en gang for alle omkring bredde/højde forholdet på dine produktbilleder og derefter tilretter disse billeder ved at tilføje eller fjerne white space.

Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 46
Fra  Audio Resort ApS Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt kan du måske løse problemet med css:

http://stackoverflow.com/questions/10569696/resize-the-full-image-proportionally-dynamically-but-without-fixed-image-dimens

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Stemmer også siger så "opbygger" systemet dit view efter størrelsen på dine billeder.

Du skal altid huske at det første billede (hvis du har flere under hvert produkt) skal have ens størrelser. Eks. 600x800 (Man skriver altid bredden først). Når alle dine billeder har lave størrelse, vil problemet løse sig.

Ja, problemet kan nok også løses ved CSS, men kan kræve mere arbejde.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)