Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefale en advokat i forbindelse med salg af webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kan anbefale en god/billig advokat i forbindelse med salg af webshop?

Gerne en du selv har brugt i forbindelse med salg af din shop.

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt ligesom de førespørgsler jeg har lavet på en god/billig mekaniker Surprise

God men billig. Der er vel ingen der vel have en god men dyr som udgangspunkt Smile

Så må man får nok desværre hvad man betaler for, de dyre er dyre netop fordi de er gode. 

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Men nu er det jo ikke sådan så de gør ret meget reklame for hvad de koster på jeres hjemmesider. Så i stedet for at ligge og ringe rundt til 20 kunne det jo være der er en her (ja hvis ikke her hvor så?) der har brugt en god advokat i forbindelse med salg af webshop. Og som var glade for forløbet.
Der er jo ikke lige så mange der sælger deres webshop i DK som der er biler der skal laves....

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Blikfang.com:

Men nu er det jo ikke sådan så de gør ret meget reklame for hvad de koster på jeres hjemmesider. Så i stedet for at ligge og ringe rundt til 20 kunne det jo være der er en her (ja hvis ikke her hvor så?) der har brugt en god advokat i forbindelse med salg af webshop. Og som var glade for forløbet.
Der er jo ikke lige så mange der sælger deres webshop i DK som der er biler der skal laves....

Misforstå mig ikke, jeg skrev PRÆCIS det samme som du gør, med samme udgangspunkt. Men det er desværre bare ikke sådan at de billige også er gode. De dyre er dyre fordi folk ofte vil betale det mere for dem. 

Jeg kan desværre ikke anbefale nogle, som er det du jo spørger om. 

Kom bare lige i tanke om kontrasten billig og god, og tænkte straks at det kan være dyrt sparede penge, hvis kvaliteten også hænger sammen med prisen. 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)