Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Tøjleverandør til rimelige priser i udelandet og her i DK

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 16
Indlæg ialt: 7
Fra  Vørstein Clothing Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi er 3 friske drenge som har planer om at starte et firma op som sælger tøj. Vi har selvfølgelig tænkt os at starte i de små med T-shirts og lange trøjer, men vi håber da at slutte med at sælge alt det som f.eks. Jack and Jones sælger, selvfølgelig af egen design. Jeg er lidt af en computer nørd og de to andre er drenge med styr på trends i vores alder, derfor vil de stå for design og jeg vil stå for hjemmesider mm.

Vi søger derfor en tøjleverandør der sælger alt slags tøj til en fair pris, helst i DK men hvis ikke prisen er på plads så selvfølgelig i Asien eller noget. Udover det søger vi også nogle som kan lave noget print og brodering til vores tøj. MEN det skal være i DK, helst i Midtjylland hvor vi bor.

Mvh. Nikolaj N. Vørstein

Fra Nykøbing M
Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Svane broderi Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i sender logo tekster til til e.svane3mail.dk

skift 3 tal ud med @

Jeg skal have alle oplysninger samt cvr nr.

navn og adresse tlf og hvad i specifik ønsker samt farver.

Skriv i meddelelses linjen hvad det drejer sig om. (tilbud på tryk og brodering)

ellers bliver den slettet.

Venlig hilsen

Maj-Britt Svane

Svane broderi

niko8242:

Hej Amino,

Vi er 3 friske drenge som har planer om at starte et firma op som sælger tøj. Vi har selvfølgelig tænkt os at starte i de små med T-shirts og lange trøjer, men vi håber da at slutte med at sælge alt det som f.eks. Jack and Jones sælger, selvfølgelig af egen design. Jeg er lidt af en computer nørd og de to andre er drenge med styr på trends i vores alder, derfor vil de stå for design og jeg vil stå for hjemmesider mm.

Vi søger derfor en tøjleverandør der sælger alt slags tøj til en fair pris, helst i DK men hvis ikke prisen er på plads så selvfølgelig i Asien eller noget. Udover det søger vi også nogle som kan lave noget print og brodering til vores tøj. MEN det skal være i DK, helst i Midtjylland hvor vi bor.

Mvh. Nikolaj N. Vørstein

Det er farligt at leve, Det dør man af. Ingen har overlevet så vidt jeg ved.

Tilmeldt 13. Apr 16
Indlæg ialt: 7
Fra  Vørstein Clothing Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er jeres tilbud på tryk og broderi?

Hvor ligger jeres virksomhed i Danmark?

Mvh.

Tilmeldt 13. Apr 16
Indlæg ialt: 7
Fra  Vørstein Clothing Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Navn: Nikolaj N. Vørstein

Adresse: Silkeborg, 8600, Merkurvej 7.

Telefonnummer: +4593988860

Vi har planer om at starte med at lave vores logo som er rimelig enkelt, (I både print og broderi) det vil so blive mere og mere avanceret.

Vi er 2 designer som laver designs på Photoshop som vi løbende kan sende dig når vi går igang. Vi satser på for alvor at være i luften om 1-2 mdr.

I den tid vil vi lave teste af måske dit firma, altså udseende og kvalitetkoncept mm.

Mvh.

Fra Nykøbing M
Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Svane broderi Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Giver ikke tilbud på noget jeg ikke har set..

Jeg har broderet i 10 år.

Svane broderi

Algade 21

7900 Nykøbing M

cvr. 5673 0353

mobil. 2015 5028

niko8242:

Hvad er jeres tilbud på tryk og broderi?

Hvor ligger jeres virksomhed i Danmark?

Mvh.

Det er farligt at leve, Det dør man af. Ingen har overlevet så vidt jeg ved.

Tilmeldt 13. Apr 16
Indlæg ialt: 7
Fra  Vørstein Clothing Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændene, kan jeg skrive tilbage om nogle få dage når jeg lige har fundet ud af alt?

Vedr. CVR nummer og logoer mm.

Mvh.

Tilmeldt 11. Apr 16
Indlæg ialt: 17
Fra  Dantextile Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dear Niko

Good Day

I have translated from google and I understand that you are looking for a producer. 

If you would call me at 2877447 and My name is Anowar. 

My company name is Dantextile in Denmark and we produce all kinds of clothing like tshirt, polo, Fleece, Sweatshirt, Sweater, Denim item as well with very very good price. 

If you would really interested at least we can have a cup of coffee with some discussion regarding your business. 

I look forward to hear from you.

Best Regards

Anowar uddin 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)