Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til feedback og kritik af ITAM system

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Jeg behov for jeres feedback og hjælp generelt.

Mit system Noah (https://demo.gnf.dk) har brug for andre øjne på om funktionerne i systemet er dækkende eller for meget. Er UI intuitivt nok eller er der forbedringer som jeg endnu ikke har bemærket.

I forhold til salg af produktet - jeg er ikke sælger. Jeg er teknikeren med forstand på området Noah dækker (mener jeg da selv ;-)) og udvikler.
Så har I ideer til hvordan det kan få et navn og plads på markedet - og evt. hos hvem?

Noah er i to løsningsmodeller. Online eller "On premices".
Opretter I jeres instans på https://gnf.dk/en/version_differences.html så skriv lige retur - og så opgraderer jeg til pro gratis i en måned (den udløber så og "gracefully" nedgraderer til gratis version)

Skal I have en "On premices" version, skriv retur og jeg sender en licens nøgle til 1 måned - gratis.

Med venlig hilsen

Lars Knudsen

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg forstår ikke rigtigt hvad dit system kan?
Hvad skal jeg bruge det til?

Det kan godt være alle andre forstår det, jeg gør umiddelbart ikke.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Noah er lavet til at registrere alle enheder (servere, netværksudstyr, forbindelser ol.) og relatere dem til ens kunder, leverandører ol.

Oven i det er der tilknyttet et ticket system hvori man kan distribuere opgaver, fejlretninger ol. til forskellige brugere af systemet.