Mit system Noah (https://demo.gnf.dk) har brug for andre øjne på om funktionerne i systemet er dækkende eller for meget. Er UI intuitivt nok eller er der forbedringer som jeg endnu ikke har bemærket.
I forhold til salg af produktet - jeg er ikke sælger. Jeg er teknikeren med forstand på området Noah dækker (mener jeg da selv ;-)) og udvikler. Så har I ideer til hvordan det kan få et navn og plads på markedet - og evt. hos hvem?
Noah er i to løsningsmodeller. Online eller "On premices".
Opretter I jeres instans på https://gnf.dk/en/version_differences.html så skriv lige retur - og så opgraderer jeg til pro gratis i en måned (den udløber så og "gracefully" nedgraderer til gratis version)
Skal I have en "On premices" version, skriv retur og jeg sender en licens nøgle til 1 måned - gratis.
Noah er lavet til at registrere alle enheder (servere, netværksudstyr, forbindelser ol.) og relatere dem til ens kunder, leverandører ol.
Oven i det er der tilknyttet et ticket system hvori man kan distribuere opgaver, fejlretninger ol. til forskellige brugere af systemet.
F.eks. en server der holder op med at svare opdages af overvågningsystem som opretter en ticket (via API) i Noah - som ses af en tekniker der straks kigger på sagen og følger op.
Noah kan også give overblik over sådan noget som licenser, garanti perioder ol.