Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

//Opstart af natklub\\

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 27. Mar 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg står og gerne vil opstarte en ny natklub på fyn. Det sted jeg gerne vil starte op, skal skille sig ud fra alle andre natklubber, det skal være meget eklusivt og anderledes, og lige præcis i Odense, mangler de et sådan et sted. Da jeg har en del forstand indenfor faget, ved jeg lige præcis, hvordan det skal køre rundt og gøres til byens bedste sted.
Jeg er 24 år gammel. Og har været i branchen i 8 år. Det jeg lige nu står og mangler er en investor til at hjælpe mig igang. Jeg har været ude og se på lokaler, er igang med at skrive forretningsplan.
Jeg håber der er nogen derude der vil hjælpe for det her kan gå hen og blive rigtig godt!

Mvh.
Rasmus

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus_pj:
Jeg er 24 år gammel. Og har været i branchen i 8 år.

Hvis du gerne vil tages seriøst af en investor er det måske ikke smart at påstå erfaring fra en natklub som mindre-årig ...

Tilmeldt 27. Mar 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvad mener du så med det?

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus_pj:

Og hvad mener du så med det?

Han mener at 24-8 = 16, og at mindreårige ikke må arbejde på en natklub.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

plazm:
Han mener at 24-8 = 16, og at mindreårige ikke må arbejde på en natklub.

Dertil mener jeg også at hvis ikke du selv kan regne dén ud så ville JEG ihvertfald ikke vælge at satse mine penge på din forretning :-)

Tilmeldt 3. Mar 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus,

Jeg kan desvære ikke hjælpe dig med investering, dog lagde jeg mærke til at du vil have din klub til at være "anderledes."

Jeg er sammen med mine partners, i gang med en applikation for natklubber og deres kunder.

Vores løsning er gratis, formindsker køen til en given natklub og dermed forbedre jeres gæsters tilfredshed. Vi håndtere betaling igennem vores simple app, som giver jeres gæster muligheden for at hoppe køen over, da vi har kombineret ID og billet/entré og dermed effektiviseret ID tjek og køb af entré til en bevægelse.

Vi er stadig i udviklings fasen, men håber på at lancere til sommer.

Vi er meget interesseret i at høre din mening, og muligvis indgå i et samarbejde.

Du kan Evt. læse mere på vores hjemmeside Vokato.dk eller sende en mail på Kontatk@Vokato.dk for ydelige information.

Mvh. Mads Jansen 

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har flere gange været folk der har prøvet at starte nye natklubber op i Odense.. Og 9 ud af 10 gange har de lukket ned igen...

Der er ikke brug for flere klubber i Odense..
Og når du siger der mangler en eksklusiv klub i odense så tyder det på du ikke kender Odense ret godt... De findes..

Men håber du for vild stor succes med det hvis du kommer i gang.. Held og lykke...

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tør Rasmus så gå ud og lån pengene enten i banken eller familien. Tror næppe at nogen investor vil låne penge til en tilfældig idé som at starte en natklub op uanset hvor god den måtte være. Du skal nok have drevet natklub før, og ydermere kende investoren/rne personligt, før nogle vil investere hvad er det et par millioner for at få en natklub op at stå med det hele. 

Det er fuldstændigt urealistisk. Find på noget andet du har råd til at starte op. Vi har alle sammen drømme, men pengene er meget ofte det eneste der mangler Smile

Men giv da ikke op, find noget andet hvad ved jeg som der er potentiale i. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel Mikjær Christensen:

plazm:
Han mener at 24-8 = 16, og at mindreårige ikke må arbejde på en natklub.

Dertil mener jeg også at hvis ikke du selv kan regne dén ud så ville JEG ihvertfald ikke vælge at satse mine penge på din forretning :-)

NoNoNo

En ung gut på 16 år må gerne arbejde som opvasker i køkkenet på et diskotek, med rengøring og klargøring m.m. inden åbning.De må blot ikke arbejde i serveringslokaler, garderober eller toiletter i åbningstiden.

Dog må en 16-årig gerne arbejde i serveringslokaler, garderober eller toiletter i åbningstiden såfremt han er under uddannelse til tjener eller han er barn eller barnebarn af ejeren ("værten" som det hedder i loven).

Læs restauratioslovens §27 hvis du er i tvivl.

Så inden du/I begynder at sable et ungt menneske ned, skulle I måske lige spørge ind til hvilke erfaringer han har, før I dømmer at hans erfaring er kommet på ulovligt vis!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

P.s. Så vidt jeg husker må man som ung dog kun arbejde til kl. 24, men dette er jeg ikke lige sikker på.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)