Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GOOGLEOPTIMERING? HJÆLP!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

I er så skønne og hjælpsomme herinde - jeg skal have optimeret www.restaurantdetgamleapothek.dk således at det kmmer frem på google når man søger. Det gør det pt IKKE. 

HVordan får jeg det til det!?

På forhånd TAK.

Mvh Malene

Tilmeldt 2. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kan godt hjælpe dig. Men der er lidt mere arbejde i det, end at jeg blot kan forklare det i denne tråd. Der findes adskillige guides på nettet, men det kræver lidt teknisk kunnen. Hvis du får brug for assistance med opgaven, så vil jeg godt hjælpe. Det vil dog være mod betaling.

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

thegurgi:

I er så skønne og hjælpsomme herinde - jeg skal have optimeret www.restaurantdetgamleapothek.dk således at det kmmer frem på google når man søger. Det gør det pt IKKE. 

HVordan får jeg det til det!?

På forhånd TAK.

Mvh Malene

Hej Malene,

Start med at få sat Google Analytics op, så du kan se, hvor de besøgende kommer fra.

Prøv herefter at køre siden igennem her:

Fokus på mere content/tekst med relevante søgeord på siderne og link building. Burde give nogetSmile

God arbejdslyst og god aften!

Dbh.

Rasheed

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej The Gurgi

Du skriver: "I er så skønne og hjælpsomme herinde - jeg skal have optimeret www.restaurantdetgamleapothek.dk således at det kommer frem på google når man søger."

Mit spørgsmål til dig er: når man søger på hvad? Skal hjemmesiden kommer frem når man søger på sko? banan?, restaurant? Restaurantdetgamleapothek eller Restaurant det gamle apothek. Du må lige specificere det lidt mere ang hvad det er man skal søge på..

Tilmeldt 1. Apr 16
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første du bør gjøre er å identifisere hvilke søkeord du ønsker å bli funnet på. Eksempel på søkeord er "restaurant det gamle apothek", "restaurant randers", "selskapslokale randers", "romantisk middag randers" etc. 

Det kan godt være du ønsker å gå mer lokalt enn Randers, da jeg forstår at dette er et relativt stort sted. Du må i dette arbeidet også ta i betraktning konkurransen, og hvor aktive de andre restaurantene (og restaurant-nettsidene) er på nett.

Når du har identifisert hvilke søkeord som du ønsker å arbeidet med må du tilpasse nettsiden din etter dette. Jeg vil anbefale at du tar kontakt med en SEO-ekspert for å få orden på dette da det tar årevis med prøving (og ikke minst feiling) for å bygge seg opp den nødvendige forståelsen.

Men hva Spiser Egentlig en Veganer? Få inspirasjon og middagstips!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)