Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leasingselskaber til Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.. 

Jeg er direktør i et reklamebureau vi har rigtig mange kunder som gerne vil lave Apps og store webløsninger, men der er faktisk rigtig mange som ikke har 100.000 til at få lavet en App for. 

Vi kunne derfor godt tænke os at tilbyde vores kunder at de kunne "lease/afbetale" deres app. 

Som udgangspunkt så kan vi godt selv tilbyde finansering, men det vil ramme vores likviditet. Jeg var en dag ude og besøge en kunde som havde en cykelbutik, han kunne tilbyde hans kunder at købe en cykel til en mdr. afbetaling på eks. 399. Det foregik igennem et finanseringselskab, det betød at han fik den fulde pris for cyklen, men betalte dog 6% til finanseringselskabet. 

Ovenstående løsning kunne vi godt tænke os at tilbyde til vores kunder. Er der nogle der kender til finanseringselskaber/leasingselskaber der tilbyder den slags. 

Fra Varde
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Bankpartner ApS Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej
Kender ikke alle leasingselskabernes holdning. Men efter Stein Bagger og IT factory, så har mange takket nej tak til software leasing

Problemet er at et kundetilpasset software/app ikke præsentere nogen gensalgsværdi, hvis kunden ikke kan betale sine leasingydelser på et tidspunkt og derfor ikke præsentere nogen sikkerhed for leasingselskabet. 

Få den bedste finansiering til din virksomhed. Tjek bankpartner.dk Uvildig finansiel rådgivning

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Refsgaard:
Men efter Stein Bagger og IT factory, så har mange takket nej tak til software leasing. 

Det kan jeg sådan set ikke være mere enig i. 

Der er dog som jeg ser det nok flere måder at gribe det an på. Jeg ville hvis jeg var dig begynde med tage møder med de forskellige leasingselskaber. 

Finde ud af hvad helt præcist der skal til - for at de vil være med. 

Det kan være at hvis du har en grundpakke - som alle dine apps er baseret på - som har en reel værdi hvor du har solgt det til flere til kontant køb - at det så glidere nemmere ned. 

Alternativt kan det måske være del leasing - hvor du tager noget af resikoen og de tager det sidste. 

Sidste mulighed er at overveje at tage et møde med din bank eller hvilken som helst anden bank der er sulten for hårdt arbejdende mennesker. 

Og så simpelthen aftale en højere kassekredit - baseret på at de fx får rapporter om hvorfor den er for høj - fx at nogle afbetaler 100.000 kr over 1 år. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)