Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abbonomentsbetaling - Alternativer til PBS

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens.

Jeg søger en måde at oprette mine folk som abbonomentskunder. Kort sagt, så søger jeg noget der fungerer ligesom PBS, men ikke er så dyrt. Altså hvor jeg kan tilmelde mine kunder en abbonomentsordning, som de derefter accepterer, hvorefter pengene automatisk hæves fra deres konto.

Findes der noget derude?

På forhånd tak for hjælpen

Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nodea har
De tager 5 kr for tilmelding til PBS uden abonnement
Hvis du har flere end 500 kunder kan du få abonnement hos dem også spare du 1 kr for hver transaktion
Ellers kan du kontakte nets

Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Det vil jeg forsøge.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet med betalingsgatewayen 'Stripe' - og der er der mulighed for at oprette abonnementbetaling. Ulempen er (og fordelen ved PBS), at det kan være lidt svært at gennemskue hvordan man afmelder sit abonnement igen.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Odense
Tilmeldt 15. Apr 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kigge på Chargebee.com. Der kan du tilmelde Stripe som betalingsgateway og der finde så et helt frond-end hvor kunden kan oprette betalingskort og i øvrigt administrere sine abonnementer. Backend giver dig mulighed for at følge salg, oprette abonnementer, tilkøb mm. Eneste minus er nok at du skal bruge en del energi på at oversætte fra engelsk til dansk. Desuden har de en "opstarter" pakke, hvor du kan have løsningen for 0 kr. op til en omsætning på 50.000 $. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)