Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktionsteknolog søger sted at starte sin karriere

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Somtek Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ung og ambitiøs med en indgående interesse for reducering af produktionsomkostninger, med fokus på hele værdikæden. Jeg er løsningsorienteret og kan samtidig holde overblikket over komplekse sammenhænge. Jeg bliver ved, til målet er nået, selvom det kan betyder længere arbejdsdage.

På uddannelsen som produktionsteknolog opbyggede jeg erfaring igennem skoleprojekter om driftsteknisk ledelse. Dette gør mig i stand til at styre projekter i mål, med henblik på tid, resurser og økonomi. Udover at kunne styre projekter i mål, har jeg opbygget stor forståelse for opbygning og drift af en produktion, samt reducering af produktionsomkostninger. Uddannelsen omfattede også undervisning i produktudvikling, hvilket har gjort mig stand til at tage en ide, og udvikle den til et produktionsklar produkt.

Jeg søger efter job i en produktionsvirksomhed hvor jeg vil blive del af PTA afdelingen. Her vil jeg kunne assistere med hjælp til produktions- og projektplanlægning, hvor jeg kan varetage de mere rutine og tidskrævende opgaver. Med flair for proces- og produktionsoptimering, vil jeg kunne være med til at øge effektiviteten i produktionen. Med speciale i konstruktion og en erhvervsuddannelse som bådebygger i rygsækken, kan jeg også blive en del af konstruktionsafdelingen, hvor jeg vil kunne bidrage med innovative ideer og løsninger til at udvikling af nye produkter og maskiner. Her vil jeg kunne tage del i hele udviklingsfasen fra ide til færdigt produkt.

Jeg er bosat i Århus så det er i området i og omkring Århus jeg primært søger arbejde, men med egen bil er jeg villig til at efter et job.

Er du eller kender du måske en som kunne være interesseret i at høre mere hvad jeg kan bidrage med, så er du meget velkommen til at kontakte mig via tlf 25750999 og e-mail mathiassbrun@gmail.com. Jeg sender gerne mit CV hvis det skulle have interesse.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)