Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det bedste 'WEBINAR' software?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :) Håber at I har en skøn aften.

Hvad er egentlig det bedste sted (jeg kender slet ikke kriterierne) at afholde et online kursus?

Jeg er fotorealistisk tegner og jeg leger lidt med tanken om at supplere bestillingsarbejdet op, med at afholde nogle tegnekurser. Både online og fysisk.
Den fysiske del, er der ved at være styr på - Men hvordan pokker gør jeg bedst, med online delen?

Jeg kunne godt tænke mig en 'platform' - fortrinsvis dansk, som kan tage imod betaling. På en måde.

Altså at mine kursister, ved tilmelding eller login på selve dagen, betaler for deres deltagelse. Mit primære fokus er, at det er så nemt som overhoved muligt, for mine kursister. Nemt og bekvemt, selv for en 'computer-spasser' :)

Håber i kan puffe mig lidt, på rette vej - så jeg kan få det afprøvet! - Nu har det kildet i maven, et godt stykke tid. Nu er det nu! :)

God aften....

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke,

Jeg kender ikke selv til et dansk baseret webinar software, men måske andre Aminoer gør?

Ellers kan du for 0 kr gøre brug af Google Hangouts eller Skype. Her kan du dog ikke tage imod betaling, men du kan evt. modtage betaling først på anden vis, hvorefter kunderne får adgang/link til dit webinar.

Ellers kan du også erhverve GoToWebinar, som er en af de helt store og populære spillere på markedet. Den er også en af de bedste efter min mening, men er lidt dyr.

Fandt en side som har anmeldt 15 webinar softwares. Du kan læse om dem her.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke,
prøv at kigge på dette webinar, de har dog ikke betalingsløsning, men det kunne du jo
så bare lave at efter betaling, får de linkoplysninger m.m. til webinaret, altså en 
redirect efter betaling.

https://www.anymeeting.com

Det er ihvertfald et godt online værktøj, hvor du også kan optage dit webinar, 
og evt. genudsende eller genfremsende til dine interesserede, evt. også med betaling.

Kontakt mig endelig hvis du har nogle spørgsmål, eller hvis jeg kan være dig behjælpelig på anden måde.

Mvh. Per 

http://videobixen.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er I bare søde! Mange tak for jeres gode råd - Jeg vil straks se nærmere på begge links! :)
Kan godt se fidusen i at modtage betaling først - ville bare gerne helst have en samlet løsning... Ikke så meget for min skyld - jeg kan godt klare lidt teknisk udfordring. Men for mine kunders skyld. DE skal bare føle sig 130 % trygge og ikke tænke "Hvad er det her for et sted" Hehe

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag et kig på simplero.com

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej hvor fedt PashminaWear! Du er sgu altid så sød - og det her, var et rigtig godt råd! Kan virkelig godt lide, hvad jeg ser :)

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak, min søster bruger det til sin coaching virksomhed

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)