Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger udvikler til opbygning af tilbuds side, løn gives

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg skal bruge en udvikler som kan bygge en side op fra bunden, du skal kunne udvikle en side som skal kunne det samme som diverse få 3 tilbud sider.

Vil gerne betale for det, har dog ikke verdens dybeste pung men du skal ikke arbejde gratis.

Jeg ved hvad jeg vil have på siden og ideen er der, mangler kun en udvikler / website builder.

DU SKAL kunne noget specielt, send mig gerne referencer her på siden så vælger jeg en. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Når du siger "bygget fra bunden", mener du så helt fra start, eller må løsningen godt være baseret på et CMS-system såsom WordPress eller lignende? 

Vi udarbejder alle vores kunders løsninger i WordPress CMS, hvorigennem jeg er sikker på at vi igennem et samarbejde vil kunne udarbejde et klassisk "få 3 tilbuds site". 

Når det er sagt handler det alt sammen om dine ambitioner og behov. Til en start kan du kigge lidt på vores mange kundereferencer på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer, så kan du ligeledes få et indblik vores måde at arbejde på, samt vores priser. 

Du er meget velkommen til at skrive mig en mere uddybende mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller give mig et kald på tlf. 70 40 40 50 (tast 1 for salg, så rammer du mig direkte). 

Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt det ser godt ud, ja cms er fint hvis det ikke har betydning for nogle af modullerne.
Har i lavet noget med 3 tilbud ?
I så fald hvad koster det at få lavet?

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 14:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)