Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdagelse på niveau med kur mod cancer

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er tilsyneladende ikke nok at give dig link til steder hvor du selv kan læse om det...

Cardiovascular disease resulting from atherosclerosis is one of the most common causes of death worldwide, and additional therapies for this disease are greatly needed because not all patients can be effectively treated with existing approaches. Cyclodextrin is a common FDA-approved substance that is already used as a solubilizing agent to improve delivery of various drugs. Now, Zimmer et al. have discovered that cyclodextrin can also solubilize cholesterol, removing it from plaques, dissolving cholesterol crystals, and successfully treating atherosclerosis in a mouse model. Because cyclodextrin is already known to be safe in humans, this drug is now a potential candidate for testing in human patients for the treatment of atherosclerosis.

Hver dag dør der ca. 70-80 mennesker af åreforkalkning, står DU helt alvorligt og siger at disse mennesker bare skal lade sig dø, fordi du (aprilstormphoto) og lægerne synes det er for risikabelt at spise et gram sukker stoffer der endnu kun er godkendt i USA?

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 108
Fra  April Storm Photo Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha jeg synes ærligt talt det er en rigtigt skidt ide. Men det er jo bare min mening.
Som der står i den tekst du citerer, så virker det på mus, og er en "potentiel kandidat" til forsøg på mennesker. Jeg synes vi skulle lade nogle læger lave de forsøg, og ikke bare bestille det i pulverform hos den første grossist vi kan Google os frem til.

Som jeg skrev i et tidligere indlæg, så er der rigtigt mange af de her cyclodextriner der er godkendt som tilsætningssstoffer i fødevarer i EU, men de har jo forskellige virkninger. Har du fuldstændig indsigt i hvilke virkninger og bivirkninger det stof du linker til har?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det primære problem her er at det er symptom-behandling.

Det svarer lidt til at vi behandler en mand der er ved at forbløde, ved at stille en spand under såret og give ham en blodtransfusion. Jeg ved godt det er en lidt søgt analogi, men på det her niveau forstår de fleste problematikken bag symptom behandling.

Det samme gælder for åreforkalkning, som er en kroppens respons på en inflammatorisk tilstand i kroppen. 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)