Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdagelse på niveau med kur mod cancer

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:

http://jyllands-posten.dk/nyviden/ECE8569709/forskere-har-fundet-effektiv-behandling-mod-aareforkalkning/?ref=eblistermest

Ca. 1/3 af verdens befolkning dør af problemer der relaterer sig til åreforkalkning, hvorfor er det kun Jyllands posten der bringer historien? Nå men hermed har jeg gjort lidt for at udbrede den viden.

Nok fordi at det er én blandt mange nyheder der potentielt kan blive til noget men ikke er det endnu. Eller også fordi folk bare ikke interesserer sig særligt meget for medicinske nyheder, med mindre der er meget kød på dem ift feks børn og cancer eller andet "sensationelt". 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du har nok ret, måske jeg er glad i et for tidligt stadie af dette produkt, meget kan ske endnu.

Tak for påmindelsen.

Tilmeldt 8. Mar 16
Indlæg ialt: 28
Fra  Pro-Instruments.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. A,


Det er nok lidt den samme historie, som med CBD & THC? :) Har du hørt om det før? Nej vel? Eller om Rick Simpson-oil? Det er ikke en ting som de store medicinal virksomheder ønsker at den brede befolkning skal have kendskab til..

- Men nu har jeg i hvertfald sagt det herinde.. Så Kan det være at jeg på den måde inspirerer andre til at undersøge, som jeg har gjort?


Vh,
Pro-Instruments.dk

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en stak Illustreret Videnskab fra perioden 1985-1993 som jeg har fået forærende. Det er virkelig stor underholdning at læse dem, for der er ingen grænser for hvad der lige er på trapperne af kurer og behandlingsmetoder.

Jeg har prøvet at checke op på flere af dem, men desværre er det yderst sjældent at nogen af dem overhovedet er blevet til noget. 

Tror det er noget af det samme. Det er en rigtig stor nyhed, når det engang virker, men indtil da, er det blot endnu et rygte. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en stor nyhed i aktieverden..

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjertekar sygdomme er bare ikke 'in' ift. sygdomme som cancer.

En kur imod hjertekar sygdomme ville redde mange flere liv ift. en kur mod cancer, ikke dermed sagt at cancer ikke fucking vigtig at beskæftige sig med.

(jeg vil hellere dø af et hjertestop end af en cancer svulst)

Tilmeldt 1. Apr 16
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjerte- og karsykdommer står for 30 prosent av alle dødsfall her i Norge (12.000 av 40.000). 

Dette er derfor svært spennende nyheter!

Husk at man allerede kan begrense og reversere utviklingen av hjerte- og karsykdommer ved å gå over fra et dyrebasert til et plantebasert kosthold.

Men hva Spiser Egentlig en Veganer? Få inspirasjon og middagstips!

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie, dejligt at se der også er Nordmænd (kvinder) der følger med her, velkommen. Og tak for godt råd.

Jeg bemærkede lige at de danske læger som sædvanlig har deres egen agenda ved at sige det aldrig er testet og der kan gå mange år før vi ser et produkt på markedet - det er noget sludder og vrøvl. Det er næppe godkendt som lægemiddel i Danmark, men der står i nedenstående link at at det er godkendt og kendt sikkert til brug af mennesker.

http://stm.sciencemag.org/content/8/333/333ra50

Og det kan købes som registreret varemærke online på dette link:

http://www.cyclodex.com/cyclo-powder.html

Men jeg har nul ide om hvordan det anvendes, eller hvor meget der skal til, og jeg er ikke sikker på det kommer gennem tolden.

Men hvis der er nogen der selv tør prøve vil jeg være spændt på at høre om det hjælper.

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 108
Fra  April Storm Photo Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Cyclodextrin er ikke ét stof, men en hel gruppe af sukkerstoffer. Fælles for dem er at de er arrangeret i en kæde der er ringformet, dog har de ikke alle de samme egenskaber. Det er svært at sige om lige netop det stof du linker til har nogen effekt mod åreforkalkning, det eneste man kan se er at det er blevet brugt i et forsøg mod en alzheimer-lignende sygdom. Der er altså nok en mulighed for at det gør et eller andet ved hjernen, så det er nok ikke skidesmart at foreslå folk bare at fylde sigmed det og se hvad der sker.

Mange Cyclodextriner er allerede godkendt og bruges i et væld af fødevarer som tilsætningssstoffer.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)