Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Små ordrer fra tøjproducent

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg har i noget tid tænkt på at starte et tøjmærke, men vil ikke investere alt for mange penge til at starte med.

Jeg har kigget på producenter i bl.a. Kina, men det ser ud til at de fleste kræver en minimums ordre på 1000 stk.

Er der nogen der ved om man overhovedet kan få produceret tøj i mindre ordrer, og evt hvor dette kan gøres.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt kan man forhandle MOQ ned mod en lidt højere stk. pris. Nu skriver du ikke hvor meget du gerne vil købe, men du kan eventuelt bede om at købe nogle samples.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Haslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil forslå dig at skrive til en af de leverandørere du har fundet.
Det er sjældent der ikke kan laves en aftale selvom du skal købe for mindre end 1000 stk


Mads

Tilmeldt 19. Jan 16
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg kan hjælpe med små mængder. Vi har kontor i Kina, og sourcer på tekstil markedet, således at vi kan producere små mængder. Du kan evt skrive til mig på sales@ambtrading.dk

mvh Belinda

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi producerer selv tekstiler til små virksomheder og til opstart f.eks. små serier/ prototyper.

Julia som har systuen går meget op i kvalitet til meget konkurrencedygtige priser. Tag et kig her:

http://www.horsholm-systue.dk/#!systuen/ctzx

Mvh

Benedicte

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)