Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er meget i tvivl.......

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg sidder virkelig fast i problem jeg har nemlig altid tænkt på at lave en hjemmeside om gaming men nu kommer jeg i tvivl om jeg ved nok til at lave sådan en uden at jeg kopier en anden.......

Jeg har også tænkt på at lave en om noget med computer og noget gaming men så ved jeg ikke hvad domænet skal være.

Vis i syntes jeg skal holde fast i at lave en om gaming og kopiere lidt fra andre(I må godt give nogle grunde vis i tager den med kun gaming ☺).

Eller syntes i jeg skal lave en om it og gaming? Vis i syntes jeg skal lave den så må i godt komme med nogle gode ideer til et domænenavn og nogle gode grunde til at tage den.

Hilsen Martin

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er målet for dig personligt? Hvis det bare er for sjov, så bare kom igang og se hvad det fører med sig. Lad dog ikke bekymrer om det er 'godt nok' og hold dig ikke tilbage mht at finde inspiration fra andre sider.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Målet er nok at have en hjemmeside og prøve tingene men stadig have et emne at holde sig til men jeg tænker at det måske skal være noget med gaming og så finde inspiration fra andre hjemmesider Tak for hjælpen :D

Men vis det er jeg beslutter mig til at have noget it med og har brug for et domæne så ved jeg at jeg kan stole på Amino

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit råd til dig hvis det er for at prøve tingene af: bare se at kom igang ☺

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange Tak! Big Smile

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Gi den gas :-) Du må dog aldrig kopiere direkte fra andre sider, samt bruge billeder uden tilladelse.

Du kan finde en masse gratis billeder på eksempelvis pixabay.com eller lign.

Held og lykke med din nye hjemmeside :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret

jeg havde dog aldrig tænkt på at kopiere direkte men måske finde inspiration eller skrive om den sammen nyhed om gaming

Men ellers tak for svaret Smile Cool

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)