Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

problematikker i seo og linkbuildings arbejde.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra søborg
Tilmeldt 9. Apr 16
Indlæg ialt: 9
Fra  topbilligt Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der har erfaring med seo og linkbuilding? der kan give mig lidt råd og vejledning? 
Jeg har læst og læst en masse om både seo og linkbuilding, det har givet mig en lidt større forståelse. Men da jeg ved der sidder nogle i dette forum med langt større erfaring end jeg har fået mig. Ville jeg høre hvad i synes er de største problematikker i seo og linkbuildings arbejde, og hvilke udfordringer i selv har støt på? 
Med venlig hilsen





Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra søborg
Tilmeldt 9. Apr 16
Indlæg ialt: 9
Fra  topbilligt Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

okay, tak for hurtigt svar. hvad synes du er den største problematik i seo og linkbuildings arbejdet?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hawar:

okay, tak for hurtigt svar. hvad synes du er den største problematik i seo og linkbuildings arbejdet?

Den største problematik / udfordring er vel at få de gode link med stor kvalitet. Det kan være nødvendigt at være opsøgende overfor diverse hjemmesider, medier mm.
Samtidig kan det være en stor opgave at skulle vurderer hvorvidt et link på en given hjemmeside vil være en værdi, eller skadeligt, såfremt du har tænk at sidde med diverse former for linkkataloger mm. 
Linkbuilding er en svær størrelse, så det vil være en rigtig god idé at få læst grundigt op på tingene, førend du kaster dig ud i arbejdet. 
God arbejdslyst :-)
Fra søborg
Tilmeldt 9. Apr 16
Indlæg ialt: 9
Fra  topbilligt Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak.

vil du andbefale selv at gøre arbejde eller eventuelt få hjælp til det?

jeg har læst og læst og læst.

hvordan vurdere jeg bedst hvor det er bedst at få links fra?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hawar:

mange tak.

vil du andbefale selv at gøre arbejde eller eventuelt få hjælp til det?

jeg har læst og læst og læst.

hvordan vurdere jeg bedst hvor det er bedst at få links fra?

Evt et kursus inden for området?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hawar:

mange tak.

vil du andbefale selv at gøre arbejde eller eventuelt få hjælp til det?

jeg har læst og læst og læst.

hvordan vurdere jeg bedst hvor det er bedst at få links fra?

Hvis du har et ubegrænset budget, er det altid bedst at få hjælp fra personer med ekspertise :-) Da penge tit ikke er en uendelig resurse, kan du været nødsaget til at gøre arbejdet selv. 
Du er velkommen til at sende mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Jeg tager gerne et uforpligtende og gratis sparring med dig i forhold til SEO, og generel online markedsføring jf. din forrentning. 
Fra søborg
Tilmeldt 9. Apr 16
Indlæg ialt: 9
Fra  topbilligt Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke et ubegrænset budget, da jeg stadig er ny og meget undersøgende på dette område. jeg er som sagt en person der elsker nye udfordringer, så en af de vigtige processer for mig med dette projekt er også at lære. Jeg synes det er en rigtig spændende branche og har lært rigtig meget af selv at undersøge mine muligheder og lav alt selv. Jeg har indtil videre selv lave alt på min webshop og er faktisk meget stolt da jeg jo aldrig har været i denne branche før. Men dette med seo og linkbuilding har været er stor udfordring for mig og kunne godt bruge noget hjælp. :) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hawar:

 Men dette med seo og linkbuilding har været er stor udfordring for mig og kunne godt bruge noget hjælp. :) 

Har du nogle konkrete søgeord/temer som du går efter at opnå? :-) Omfanget rent økonomisk handler jo meget af dine ambitioner. 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Gode links kan være svære at få.

Omvendt, så har jeg også set hjemmesider, der var sat så teknisk skidt op, at gode links ikke hjalp før jeg fiksede teknikken.

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)