Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg få mere fart på min wordpress?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har i noget tid rodet med at få min side Opture.dk til at loade hurtigere, da den ligger på mellem 6 og 9 sekunder ifølge pingdom og webpagetest. Det er en del under hvad jeg håber på, og jeg har arbejdet på at gøre billeder mindre, forsøgt at sætte WP super cache op på siden. Alligevel er der en masse ventetid når den loader, er det fordi der er for mange ting den skal hente, eller er surftown bare ikke et godt sted til wordpress sider?

Jeg har ikke den store forstand på optimering af hjemmesider, så jeres input modtages med kyshånd og klapsalver.

På forhånd tak.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
skriv til mig, så tjekker om din super cache er sat ordentlig op, normalt giver den 7-10 gange hurtigere load tid og ja, 7 sek. er aaaaalt for lang tid, den skal med på max 2.5 eller lavere skriv til kim@cyberdata.dk, så kigger vi på hvor det går galt. Time pris 165 kr.
Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
hos mig, med sverige som test land, tager din side kun 2.4 sek. men internationalt tager den 6-8 sek. at loade.
Fra Søborg
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 89
Fra  www.webin.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim 

Jeg har sendt dig en mail! :) 

Tilmeldt 1. Apr 16
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benyttet Pingdom med lokasjon i Sthlm, Sverige og den ble lastet opp på 3,06 med 93/100 i score.

Synes allikevel den er litt sakte, og det er en lang periode med grå billeder før de ordentlige bildene lastes opp.

Forsøk å se på hvilken rekkefølge ulike ting lastes opp, og se om du kan utsette noe til etter alle bildene er klare. "Venter på pixel.wp.com..." står det nederst i Chrome mens den loader, men jeg ser ikke hva det er og finner den heller ikke i kildekoden.

Men hva Spiser Egentlig en Veganer? Få inspirasjon og middagstips!

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos mig kører det super hurtigt. Jeg når knap at trykke enter, før siden allerede er fremme?

Nu hvad jeg ikke hvor mange plugins du har på din side, men du kan prøve at installere plugin'et "p3" og se om det er plugins der sløver siden :)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny

Danny Solbjerg:
Jeg har sendt dig en mail! :) 

Jeg har ikke fået noget fra dig endnu :)

smid en mail til mig på kim snabela wphosting.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Ganske fin load her! Hastigheden kan altid forbedres, så det handler selvfølgelig om at ligge den tid i det, så længe det giver mening at blive ved. Pingdom giver dig en række konkrete anvisning til hvorfor din hjemmeside loader langsomt.Her kan du ligeledes se hvilke filer der tager længst tid om at loade. 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fjernede en række menupunkter og noget content fra forsiden og fik nedbragt antallet af elementer som skal loades med lidt over 20 %, det forbedrede hastigheden gevaldigt. Nu skal jeg så bare have fundet en anden måde at præsentere det content på som jeg pillede af forsiden, men nu er load tiden som nogle af jer har bemærket ganske fin, og jeg kan sove lidt roligere vel vidende at siden ikke tager 7-10 sekunder om at loade.

Takker alle jer der har brugt tid på at kigge på det, og jeg prøver at rode lidt med plugins og andet i forsøget på at hive endnu bedre loadtider ud af siden.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)