Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nets-DanId nægter at udsende kontrakt til oprettelse af medarbejdersignatur

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

kenneth Mundt:

#Andreas.

Hvordan kan de være i deres gode ret til at nægte mig adgang til den gratis signatur, jeg skal have? Vel at mærke ved at gøre den ikke-gratis for os?

De har jo ikke nægtet dig at få adgang til din signatur. De har jo bare nægtet at udskrive et dokument til dig, der skal bruges i forbindelse med ansøgningen. Der står jo ingen steder at de har pligt til at printe ansøgningen ud og det er jo nok også derfor de ikke gør det. 

Mht. gratis mener jeg også at det er afgørende at de ikke  takserer dig noget for signaturen. Så kunne man jo også sige at de skal give dig en computer så du kan bruge signaturen, for ellers er den jo ikke gratis. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Andreas Peter Høgfeldt Andersen:

De har jo ikke nægtet dig at få adgang til din signatur. De har jo bare nægtet at udskrive et dokument til dig, der skal bruges i forbindelse med ansøgningen. Der står jo ingen steder at de har pligt til at printe ansøgningen ud og det er jo nok også derfor de ikke gør det. 

Mht. gratis mener jeg også at det er afgørende at de ikke  takserer dig noget for signaturen. Så kunne man jo også sige at de skal give dig en computer så du kan bruge signaturen, for ellers er den jo ikke gratis.

Wtf!!!!

Se at kom ud af landet og prøv nogle rigtige udfordringer. 

Hvis jeg skal være helt ærlig, så ville jeg gøre det samme som Nets

Hellere være "for" besværlig for at sikre sig at der er rigtige mennesker med gode intentioner bag ved virksomhederne. 

Jeg tror Danmark er for-forkælet ved ikke at være ramt af rigtigt "Fraud". Her i UK må du gå igennem langt værre ting end blot at printe noget... Jeg må erkende at jeg ikke bruger en printer til så meget - derfor har jeg investeret i en printer til cirka 3-400 kr for 3 år siden - og den fungere ganske fint. Med blæk og papir har den nok kostet mig under 500 kr / året. 

Og ja, vil du drive en rigtig virksomhed, så er der sgu papir arbejde. 

PS: Er i øvrigt til TS - er enig med Andreas Peter Høgfeldt Andersen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hold da op man må ha god tid når den slags udgør et alvorligt problem - Gætter på meget lille IVS og tidsspilds projekt rent ud sagt - Jeg har et selskab men ikke en printer - My ass

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt på linje med John..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lad os først få på plads, at nemid skal være gratis ifbm med direkte omkostninger, hvilket i denne sag jo tydeligt overholdes. Dit problem beror sig altså på de indirekte omkostninger, hvilket hurtigt bliver en omgang sludder for en sladder. 

Skal Danid ligeledes dække dine omkostninger til en kuglepen (du virker jo meget digital, så Sådan noget gammeldags pjat har du vel ikke), strømforbruget til din computer hvor du læste dokumentet på eller dit tidsforbrug som du bruger på at underskrive dokumentet? Det løber hurtigt op i indirekte omkostninger, gør det ikke? Intet i livet er gratis.

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kør ned på det lokale bibliotek. Der kan du sikkert både printe og scanne mv.

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Algoritme til at undgå afhængigheden af en printer:

1. vis dokumentet på skærmen.

2. skriv under på dokumentet med en sprittus på skærmen.

3. tag et billed med din smartphone. 

4. send billedet til nets.

5. sandpapir.

Geeked

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren Alsbjerg Hørup:

Algoritme til at undgå afhængigheden af en printer:

1. vis dokumentet på skærmen.

2. skriv under på dokumentet med en sprittus på skærmen.

3. tag et billed med din smartphone. 

4. send billedet til nets.

5. sandpapir.

Geeked

Sandpapir GeekedYes

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt med noget mere input. Tak for det. Jeg får ikke svaret jer allesammen, for det har jeg bestemt ikke tid til.

Virksomheden er lige stiftet, så nej, vi er da ikke store. Det er jeg sådan set ikke bange for at indrømme, men det er ikke det samme som ikke at være seriøs med det man laver.

Jeg havde egentlig tænkt at vi skulle være 100% papirløse, men det er åbenbart stadig ikke muligt.

Efter to dages irritation kan jeg godt se at jeg bliver en sur gammel mand (på et tidspunkt ude i fremtiden), hvis jeg skal bekymre mig om den slags ting, og hvem vil være det!

Igen, tak for input.

Pøj pøj med jeres projekter guys.

God søndag.

/Kenneth

www.kennethmundt.com

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenneth,

Hvis det er de største 'start-up problemer' du har i din virksomhed så vil jeg bare sige wauw! Det er sgu' imponerende.

Hvis du tilfældigvis har nogle børn, så køb noget (10 kr. er fint) på min webshop - mail mig dine papirer, så printer jeg dem og vedlægger dem din ordre ;) - Det gør jeg HELT GRATIS.

God vind og alt muligt held og lykke med at få medarbejdersignatur

De bedste hilsner

Mads

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)