Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender et godt Premium Theme til Wordpress?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg vil enlig bare høre efter om der skulle være nogle som kender et godt premium theme til wordpress. Tænker lidt et tema med mange muligheder, og med et flot design.

Mvh.

Daniel

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel, 

Prøv at gentage efter mig: Divi :) 

Vh, 

Meal4U.dk 

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Divi er fint og fleksibelt. Og giver samtidig adgang til Extra, som også er fint

Vil du have rigtig mange muligheder så se evt. på

http://themeforest.net/item/betheme-responsive-multipurpose-wordpress-theme/7758048

http://themeforest.net/item/x-the-theme/5871901

http://themeforest.net/item/enfold-responsive-multipurpose-theme/4519990?s_rank=2

Men vær også opmærksom på at flere muligheder kan øge kompleksiteten og der er pludselig mange plugins der skal bruges og typisk er hastigheden ikke så god som helt tynde temaer.

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med meal4u, Divi er et fantastisk tema!

Rummer utallige muligheder, jeg har blandt andet brugt den til min eBog om hvordan man laver en hjemmeside i wordpress.

Hvis du skulle have hjælp til opsætning kan du bare skrive en mail til sebastianhoerberg@gmail.com

MVH,

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Brogaard Nielsen:
Tænker lidt et tema med mange muligheder
Dette fik lige mig ud af stolen :)

Hvad skal du bruge temaet til, hvilke funktioner skal du rent faktisk bruge? Grunden til mit spørgsmål er fordi 99% slet ikke bruger alle de funktioner som de køber i et tema, og derfor skyder sig selv i foden, da det kræver så meget mere af en server at have et tema hvor man kun bruger 10-30% af de funktioner der er. og yderligere knalder en masse plugins på for at få anden funktionalitet end det der ligger indbygget i temaet. Jeg har optimeret rigtig mange websites både hvad angår teknisk SEO, men især hvad angår hastighed. Og det er altså her de fleste går galt i byen.

Tag i stedet udgangspunktet der hedder, hvad skal hjemmesiden kunne, og hvordan opnår jeg det, og kun det. Tit kan du nemlig komme langt med et ret simpelt tema, men med fx visual composer eller en anden content og layout editor. og det er altså hurtigere for hjemmesiden og mindre belastende for serveren. Det er bare et råd fra min hånd :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ringsted
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger efterhånden Make Plus fra Theme Foundry til alle mine hjemmesider. Det er meget fleksibelt, så der er mange muligheder for at tilpasse layoutet og skabe sit eget design - men til gengæld kræver det nok også, at man kan lide at rode med den slags.

Jeg har set Make Plus omtalt som et alternativ til Divi, og det var derfor, at jeg i sin tid blev interesseret i det her tema.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Divi fra Elegant Themes er et fantastisk theme - med det kan du lave stort set alle de layouts du måtte ønske. 

Hvis man lige vil en tand op i lækre funktioner - så er Enfold (Themeforest) også et helt fænomenalt theme. 

Det minder meget om Divi i funktionalitet, men har lige et par ekstra lækre features - specielt deres 3D slider er fantastisk.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)