Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er mit design for simpelt?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Søge funktionen mener jeg er irrelevant. Jeg kan slet ikke huske hvornår jeg har søgt via en sides søge funktion. 

Men ellers er der plads nok til højre og med lidt twitter bootstrap kan nogle af punkterne lægges i en dropdown menu hvis det skal være. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 06:16
Hvor mange stjerner giver du? :

stiginshanghai:
Søge funktionen mener jeg er irrelevant. Jeg kan slet ikke huske hvornår jeg har søgt via en sides søge funktion. 

Så er du vist en af de meget få på internettet. Der er enormt mange der benytter søgefunktionen på webshops, og en god onsite søgefunktion kan for mange give omsætningen et pænt løft.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan faktisk godt lide designet. Når det er sagt, så bryder jeg mig dog ikke særlig meget om logoet :/ https://cdn.shopify.com/s/files/1/0816/7611/t/19/assets/logo.png?10741030635232112885

Grillen kan jeg lide godt lide, men teksten er en font der irriterer mig :/

Per Frederiksen:

Hey Aminoer,

Da jeg konstant forsøger at forbedre min webshop, kan jeg ofte godt begynde at blive over-kritisk. Derfor vil jeg egentlig gerne have jeres mening om mit site. Er designet for simpelt og amatør agtigt? For tiden, er jeg begyndt at blive "træt" af designet, farverne og logoet. Om det er fordi, at jeg bare at set mig "ond" på det, eller om jeg rent faktisk har ret, vil jeg lade være op til jer.

Men som sagt, kom endelig med jeres mening, tak. Smile

www.grillsmagen.dk

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet er fint. +1 herfra.

Den virker dog meget statisk, altså indholdet, som om der ikke er 'liv' i shoppen.

Her tænker jeg på mange andre shops som hele tiden poster nye vare med "nyheder", de virker levende. 

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar, det er rigtig god hjælp.

Logoet er også noget, som jeg i længere tid har brokket mig over. Det kan være at jeg skal hive fat i nogen, og få lavet et nyt.

Jeg vil gerne have lavet en slider i toppen af siden, som kører med forskellige tilbud/produkter, men nogle lækre billeder. Så der skal jeg have fat i en fotograf/designer, som kan hjælpe mig der. 

Jeg har ikke så mange muligheder, for at lave om på det nuværende design mht. Placering af søge feltet og indkøbskurv, da det er et gratis design fra Shopify. Jeg overvejer dog at investere i et af deres Premium designs. 

Mht. Marketing og SEO, så prøver jeg så godt jeg kan der. Jeg laver Facebook ads, for at skaffe flere likes til siden, så der er flere som ser mine nyheder osv. Jeg har også kontakt til Google, så de kan hjælpe mig med at lave en lille AdWords kampagne. 

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Som de fleste andre skriver så ser jeg heller ikke et problem i dit simple design. Som det også tidligere er blevet nævnt, så kunne en lækkert slider være en god ide.

Fantastisk at du overvejer en Adwords kampagne, det tror jeg helt sikker kunne give noget mere.
Kiggede lige din Facebook igennem, og den er meget "Tilbud"-aktig. Her tror jeg du skal forsøge at finde noget content som folk gider dele/snakke om. Du kunne med fordel "angribe" vores måde at grille på. Det må være nogle grillmyter derude som ville få nogle op af stolen.

Nyhedssektionen på din hjemmeside synes jeg personligt mangler lidt mere liv og oplevelser. Du kan altid tænke i spørgsmål når du skriver nye indlæg/opskrifter/nyheder. Når vi googler noget er det ofte et spørgsmål. "Hvordan får jeg sprøde ribs" "Hvilken ketchup er bedst til grill" osv. osv.

Hvis du mangler hjælp til logo, photo-shoot eller lign. så hjælper vi gerne.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Tak for input og tilbuddet. Jeg er enig i, at der mangler noget liv på især nyhedssektionen, det må jeg prøve at arbejde på. Og ja, en slider i top med nogle flotte billeder, kunne klæde siden synes jeg.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 04:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er MEGET uenig i at design ikke betyder noget (men nu er jeg også grafiker). Jeg er dog enig i at så længe siden er logisk opbygget og nem at overskue så går det nok endda. Men selvfølgelig betyder design noget. Der er fandens til forskel på om du skal sælge til mænd eller kvinder om det er discount eller kvalitet osv osv. Et eksempel jeg plejer at bruge er tænk på en gang du var ude og rejse da du stod i et af de lokale supermarkeder lignede det så et Dansk? nej vel, butikkerne er indrettet anderlees, stilen på embalagen er anderledes osv osv. Der er da MEGA foreskel på om du vil sælge til en kvindelig direktør fra nordsjælland eller en mandlig bistandsklient fra sønderjylland.

Mit gæt vil være at din typiske kunde er en mand på 30+ i "Weber-segmentet" så hvis vi skal sætte det lidt på spidsen hvad tror du det vil gøre for dit salgt hvis du laver siden gammelrose med snørklede ornamenter osv.

Design er altid meget objektivt, personligt kan jeg ikke lide dit logo. Det ville hjælpe rigtig meget, som en foreslår at droppe fonten, og vælge en anden. Jeg ville nok også anbefale en mere simpel gril.

Når jeg klikker ind på dine kategorier opstår der en tom kolonne på ca. 100px i venstre side det giver ingen mening. Alt i alt ligner den en standardtemplate med et .... ja jeg bryder mig ikke om logoet så desværre bortset fra at en er em at navigere på

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er såmænd også selv designer og har i øvrigt ikke sagt at designet ikke betyder noget. 

Jeg er ganske enig i flere af dine betragtninger men når det er sagt så er der altså nogle steder hvor design er mere vigtigt end andre. - Derudover koster godt design også mange penge og som nystartet iværksætter handler det jo typisk om at komme igang får så lidt penge som muligt.. Når man så begynder at få overskud i butikken kan man evt. se på at smide nogle penge efter at få optimeret forskellige dele inkl. design.

Jeg vil holde fast i at i denne case er designet godt nok til at starte med og at fokus lige nu bør være på at tjene penge :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes flot side Smile

jeg ville få fremhævet facebook logoet på siden og få google plus på siden hvis det ikke koster en formue 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)