Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er mit design for simpelt?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer,

Da jeg konstant forsøger at forbedre min webshop, kan jeg ofte godt begynde at blive over-kritisk. Derfor vil jeg egentlig gerne have jeres mening om mit site. Er designet for simpelt og amatør agtigt? For tiden, er jeg begyndt at blive "træt" af designet, farverne og logoet. Om det er fordi, at jeg bare at set mig "ond" på det, eller om jeg rent faktisk har ret, vil jeg lade være op til jer.

Men som sagt, kom endelig med jeres mening, tak. Smile

www.grillsmagen.dk

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder lidt som om du, som mange andre selvstændige med webshop, lidt er havnet i fælden hvor du har svært ved at skelne om du vil være amatørdesigner eller drive en forretning.. Så længe siden er overskuelig, moderne, brugervenlig, responsiv, m.m. så betyder designet ikke særlig meget for omsætningen i din butik.. Her er det til gengæld markedsføring, SEO, service og en lang række faktorer der spiller ind.

Jeg synes i øvrigt at din side er rigtig nydelig og fin, og hvis formålet med siden er at drive en forretning (og tjene penge) ville jeg fremadrettet fokusere på næsten alt andet end design :)

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Tak for dit input. Det kan sagtens være at du har ret, jeg tror bare at jeg er meget påpasselig med at virke utroværdig som firma. Det kan jeg godt selv synes, når folk har en dårlig hjemmeside. Det giver ikke et særligt godt billede af ens forretning synes jeg, så det kan godt være at jeg prøver "for meget" på det modsatte.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Frederiksen:
Er designet for simpelt og amatør agtigt?

Ja jeg mener der mangler noget blikfang og stil på siden. Men smag og behag er jo forskellig. Jeg bryder mig heller ikke om dit Logo. Det ligner noget fra Fiverr.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Mit logo er faktisk fra en dansk "designer", men er tilbøjelig til at give dig ret :-)
Kunne du uddybe blikfang lidt?

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Per Frederiksen:

Hej Rasmus,

Tak for dit input. Det kan sagtens være at du har ret, jeg tror bare at jeg er meget påpasselig med at virke utroværdig som firma. Det kan jeg godt selv synes, når folk har en dårlig hjemmeside. Det giver ikke et særligt godt billede af ens forretning synes jeg, så det kan godt være at jeg prøver "for meget" på det modsatte.

Jeg er med på hvad du mener.. Det vigtige her er at du har en professionel og funktionel side.. Design bliver altid en smagssag, og så længe du har det første er din tid stort set altid bedre brugt andre steder, end på at sidde og finjustere en eller anden nuance af orange :)

Sagt på en anden måde har du som udgangspunkt en rigtig fin og funktionel hjemmeside.. Nu bør du fokusere på konvertering og salg! - Det kan evt. også indebære ting der har med designet at gøre, men det skal være med udgangspunkt i konvertering og ikke fordi du "er træt af designet" :)

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Synes designet er fint, bortset fra 1 punkt - toppen og ned til menuen fylder 1/3 af min visning når jeg åbner siden. Det synes jeg ikke om. Det betyder jo de første produktbilleder står på nederste halvdel, og ikke i "øjenhøjde". 

I min chrome er der stort grå margin mellem header og toppen, virker helt tomt og unødvendigt. Og lignende margin/padding mellem titel og menuen. 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Frederiksen:
Kunne du uddybe blikfang lidt?

Der mangler en slider med noget power til at fange interessen

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu sidder jeg og keder mig, så her et shot for at pointere hvordan jeg gerne vil se siden når jeg åbner den. Dvs. menu logo helt oppe i toppen, de første produkt billeder man ser lige i midten. 

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med søgefunktionen, indkøbskurven.. Muligheden for at logge ind eller oprette en bruger?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)