Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GAVEKORT PÅ SPIL: Jeg vil gerne bede om en 'flueknepning' af min nye hjemmeside

Side 5 ud af 7 (70 indlæg)
Fra Bagsværd
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke---- jeg prøvede Chrome.... advarsel

derefter prøvede jeg Edge fra Windows - gik fint

Forsiden er for lang og for spraglet

Flotte tegninger du har lavet. Respekt!

(endskønt der mangler en enkelt vigtig Kendis ---- ironi...   ;-)     )

God vind med din drøm

kh fra Anders Bircow

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ab@linie3.dk:
endskønt der mangler en enkelt vigtig Kendis

Ja Anders, jeg vil give dig ret, der mangler et portræt af Thomas Eje for at gøre samlingen komplet Skype-BigSmile 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Bagsværd
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Sad

Fra Vedbæk
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ser ud til der er lidt problemer med navigationen (testet i Chrome og MS Edge).

Hvis jeg er på forsiden og klikker på "Hvem er jeg" og "Kontakt" som begge peger på den samme forside, men bare scroller lidt ned så virker det fint.

Går jeg derimod over på en af undersiderne som f.eks. priser og derefter klikker tilbage på "Hvem er jeg" så placere den sig ikke korrekt. Det samme gør sig gældende hvis jeg står på en underside som priser og klikker på kontakt. Så vidt jeg kan se er problemet der fra alle undersider og over til forsiden med scroll.

Mvh

Anders Rohde

Fra Vedbæk
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis man inspicere siden (F12) f.eks. i Chrome eller Edge så kommer der nogle fejl op som der ikke burde komme.

Det skyldes nok en fejl i WIX (kender ikke det system), det ligner det er relateret til nogle javascript filer som ikke kan findes.

/ Anders

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville finde en anden webhotel udbyder til din hjemmeside end da.wix.com det virker til de har kæmpe problemer med at vise webindhold.


Der er rigtig mange ting jeg ville lave om på som ville gøre kunderne mere glade, og vi ved jo at kunderne altid har ret.
Det er dem som betaler, og dem som fortæller hvad de ønsker du skal gøre.
Forsiden skal rettes voldsomt til, og hvem er du skal uddybet meget mere.
Priserne skal ned, så du for mere volume i antal fremfor de flygter væk.
Det optimale i din situation var at begynde helt forfra, og betale for webhotel et andet sted hvor du kunne lave nået HTML/CSS/PHP med Mysql database til.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Fra  plaze.dk Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke

Jeg mener personligt det er en flot side. der er altid småting man evt kunne ændre. 

Og du er virkelig god til at tegne :O

" rikkemy" hvorfor er der ikke lavet et link på det logo/brand navn?

Forside. jeg ville måske vælge en lidt mindre skrifttype på det øverste billed. ( smag og behag)

Siderne er ikke ens i layout skabelonerne... det ser lidt underligt ud. 

 dit telefon nummer=??? hvorfor oplyser du at du sjældent tager den? hvorfor så overhovedet havde det med :) 

Held og lykke fremover

Bo 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders Smile
SEJT at du skriver. Ved ikke hvorfor (jo jeg gør) men bliver vel lidt 'starstruck' Big Smile

Det er sådan hos mig, at man godt kan betale med andet, end kontanter Smile
Jeg har en kæmpe stor opvask, jeg ikke magter! Og ellers... hvis nu man sådan går rundt og har noget så eksklusivt, som en fanskare (inklusiv mig selv - som i dag stadig mindst én gang ugentligt, griner af ordet 'stearinlyskryds') samt et knaldgodt netværk, så kan man såmænd også betale i omtalevaluta. Big Smile

Så hvis du er klar til at larme lidt, så er jeg klar til at tegne dig Wink

Bedste Hilsener Rikke MY

(Ps. det er linket, som jeg har sat ind i tråden her på Amino, der driller.)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Rohde:

Det ser ud til der er lidt problemer med navigationen (testet i Chrome og MS Edge).

Hvis jeg er på forsiden og klikker på "Hvem er jeg" og "Kontakt" som begge peger på den samme forside, men bare scroller lidt ned så virker det fint.

Går jeg derimod over på en af undersiderne som f.eks. priser og derefter klikker tilbage på "Hvem er jeg" så placere den sig ikke korrekt. Det samme gør sig gældende hvis jeg står på en underside som priser og klikker på kontakt. Så vidt jeg kan se er problemet der fra alle undersider og over til forsiden med scroll.

Mvh

Anders Rohde



Kære Anders. Mange tusind tak, for din detaljerede forklaring. Det er underligt, for det virker for mig? Både i Chrome, Firefox og Safari :/ Er det fra en mobil, du tester?

Hilsen Rikke MY

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er, som jeg efterhånden har skrevet mange gange, desværre linket her fra Amino, der "kløjs". Siden virker fint, når den tilgås andre steder fra :) Man skal bare undlade 'https'. (Hvilket jeg sagtens kan få øje på problemet i).

Jeg har fået et godt tilbud fra en IT gut, der vil afkode den. Så håber jeg på forbedret ydeevne. Men kommer tid, kommer råd....

Du er faktisk en af de eneste, der ikke virker glad. Mine kunder, kommer med mange komplimenter. Og du har ret, dét ér vigtigst for mig ;)

Som jeg også skriver, så skal 'hvem er jeg' nok blive MEGET mere detaljeret, så snart jeg får blog delen op og køre. Så kan du tro, at de skal få mulighed, for at komme HELT TÆT på mig. Det må være nok.

Og nej, jeg skal under ingen omstændigheder sænke mine priser.... Tværtimod.

Søren:
Det optimale i din situation var at begynde helt forfra
- Det var da egentlig skide tarveligt sagt.... :/

Hilsen Rikke MY


Side 5 ud af 7 (70 indlæg)