Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GAVEKORT PÅ SPIL: Jeg vil gerne bede om en 'flueknepning' af min nye hjemmeside

Side 4 ud af 7 (70 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er selvfølgelig langt vigtigere hvad dine kunder vil betale, end hvad nogle herinde mener er den korrekte pris Rikke. Fordi det er jo ikke hvad folk selv vil betale men hvad de selv vil sælge for. Det hjælper jo ikke dig en dut ift salg, hvad folk selv mener de er værd pr time. 

Og hvis det ikke kan betale sig at lave dem og sælge dem så er det sådan det er. Det skal du ikke være ked af, det "vigtigste" det var vel at du lærte at tegne på den måde, og at der så ikke er et marked for det er jo bare surt. 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Isaac:
Og hvis det ikke kan betale sig at lave dem og sælge dem så er det sådan det er. Det skal du ikke være ked af, det "vigtigste" det var vel at du lærte at tegne på den måde, og at der så ikke er et marked for det er jo bare surt. 

Det er det mest sørgelige jeg længe har hørt Crying  Hvis der ikke er et marked for det, så skaber man bare et marked for det  

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener helt bestemt at der er et stort marked. Det bliver jeg hele tiden bekræftet i. :)
Min Facebookside, er på lige over et halvt år, vokset til 2100 følgere/'fans'. Det har jeg bemærket er mere, end de fleste af mine kollegaer/konkurrenter.
Jeg modtager som sagt flere henvendelser dagligt. 'Hvad koster det?'

Så der er marked for selve produktet. Jeg skal så bare (og er i fuld gang) have taget et opgør med mine kunder, om 'hvad det er værd'. For jeg tror, at når først de forstår, at det som jeg laver, f.eks er præcis det samme, som en rigtig dygtig tatovør - eller at man skal betale en fotograf 500 kroner, for et enkelt klik på et apparat, der gør det samme, som jeg gør i hånden - så forstår de. :)

Der har jeg tænkt mig at lave nogle blogindlæg om, så den del af siden kommer på plads :)

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rikke MY .•''*♪♫•*¨✿.:

Jeg mener helt bestemt at der er et stort marked. Det bliver jeg hele tiden bekræftet i. :)
Min Facebookside, er på lige over et halvt år, vokset til 2100 følgere/'fans'. Det har jeg bemærket er mere, end de fleste af mine kollegaer/konkurrenter.
Jeg modtager som sagt flere henvendelser dagligt. 'Hvad koster det?'

Så der er marked for selve produktet. Jeg skal så bare (og er i fuld gang) have taget et opgør med mine kunder, om 'hvad det er værd'. For jeg tror, at når først de forstår, at det som jeg laver, f.eks er præcis det samme, som en rigtig dygtig tatovør - eller at man skal betale en fotograf 500 kroner, for et enkelt klik på et apparat, der gør det samme, som jeg gør i hånden - så forstår de. :)

Der har jeg tænkt mig at lave nogle blogindlæg om, så den del af siden kommer på plads :)

Når jeg snakker om marked er det ikke bare marked, men marked til den pris som du vil have for det. Og ikke hobbyprisen på feks 500kr. Jeg kan ikke udtale mig om hvor stort markedet er, det var udelukkende baseret på hvad du selv skrev i tråden ift at du ikke har nok kunder. 

Men det har du så bare ikke til den pris. 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Isaac:
Men det har du så bare ikke til den pris. 

.....Men det skal jeg nok få ;)

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske det er et skud i tågen som du slet ikke er interesseret i men har du overvejet at have et digitalt produkt
Som jeg ser din side har sælger du kun fysiske tegninger
Hvis du ser mit avatar er det en "tegning" meget dårligt udført men det afspejlede prisen også , personligt ville jeg gerne give en ordentlig pris for en vel udført digital tegning men ikke helt de 2000

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej
Jeg får samme advarsel som de andre, i aften fredag d.8-4 kl 22:26
Km

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib:

Måske det er et skud i tågen som du slet ikke er interesseret i men har du overvejet at have et digitalt produkt
Som jeg ser din side har sælger du kun fysiske tegninger
Hvis du ser mit avatar er det en "tegning" meget dårligt udført men det afspejlede prisen også , personligt ville jeg gerne give en ordentlig pris for en vel udført digital tegning men ikke helt de 2000



Jeg kan ikke/gider ikke tegne digitalt, hvis det er det som du mener? :) Men jeg kan godt tegne en 'almindelig håndtegning', der jo sagtens kan scannes - uden at behøves at skulle fremsendes, og bruges som profilbillede/logo osv.
Den vil jo ikke skulle være større, end A5/A6 størrelse og så er det klart, at så koster det heller ikke 2000 kroner :)
2000 kr. er for fuld A4 størrelse.

Hvad ville du 'gide' betale, for sådan et? :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

nuser43:

Hej
Jeg får samme advarsel som de andre, i aften fredag d.8-4 kl 22:26
Km



Tak fordi du lige tog dig tid til at skrive det :)
Det er Amino, der er problemet. Eller altså, jeg har kvajet mig ved selve linkoprettelsen. Hehe

Her, dette link virker feks: www.rikkemyogdimseriet.dk/#!galleri/f9zqj ;)

Fra lille Skensved - Sjælland
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Dine priser er helt rimelige!

Jeg har selv arbejdet som  tegner, og jeg plejede godt at kunne forklare mine kunder at mine pris ligger nogenlunde som enhver anden håndværkers timepris. (Jeg sælger nemlig mine tegninger som håndværk og ikke som kunst)

Hvis du vil justere prisen, så lav evt. rammen som et tilkøb. (Og sæt prisen på rammen op)  Evt. en rabat på flere tegninger. (hvis nogen skal have tegnet hele børneflokken.) :-)

Det er en super god ide med videoen som viser selve processen. Men den skal være mere tydelig. Du gider ikke tegne digitalt, men hvis du alligevel tegnede i Photoshop, kunne du "optage" en tegning fra start til slut. Der ligger en masse af dem på YouTube.

Tegningen på forsiden er lidt spooky. Det første jeg ser er en mand med bange øjne, som har en blyant i øjet. :-) Måske kan du fine en mere appellerende tegning. :-)

Go ahead

Side 4 ud af 7 (70 indlæg)