Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GAVEKORT PÅ SPIL: Jeg vil gerne bede om en 'flueknepning' af min nye hjemmeside

Side 3 ud af 7 (70 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle, 

Er det kun på min telefon at Rikkes hjemmeside er langsom, eller er det det samme hos jer også? :/

Ps. Flotte tegninger, Rikke! Du har et super talent :) 

Vh, 

Meal4U.dk 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. at siden er langsom - så kan jeg ikke finde ud af om det har at gøre med:

At der lige nu er 50-100 besøgende

At Wix, som den er lavet med, har et stort 'bagapperat' der må trække et del ressourcer at afvikle? - Jeg ville ønske at jeg kunne undgå Wix og sparre den del væk, for 'smidighedens' skyld. Men det som Wix giver mig, opvejer hvad jeg må ofre.

At mine billeder er store og fyldige. Et bevidst valg, da det er detaljen i mine tegninger, der danner hele grundlaget for min forretning. Derfor har jeg ønsket det bedst synlige resultat, sådan at man kan zoome ind.
Hvordan optimerer jeg allerbedst mine billeder, sådan at de fylder mindst muligt, med stadig fremstår knivskarpe? (Dimensioner? Opløsning? Format?)

Tak allesammen! :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke, 

Du kan stadig have store billeder, men hvor de ikke fylder mere end nødvendigt! :) Her tænker jeg f. eks på photoshops "Save for web"-funktion? Andre programmer har lign. funktionalitet... 

Kan være en mulighed, måske? 

Vh, 

Meal4U.dk 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Meal4U.dk

TUSIND tak for dine søde ord! Det gør mig bare SÅ glad! Big Smile

Alle mine billeder, er såmænd trukket igennem selv samme funktion. Således gemmer jeg, som standard (Hvad kan jeg gøre bedre - uden at miste et gram synlig kvalitet?)

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke, 

Dine billeder bør fylde mindre hvis du gemmer dem som jpg? :) "Husk at aktivere progressive"...

Prøv lige jpg engang, og se hvad der sker? :) Nå ja, hvad progressive gør, må du lige læse op på? Det er super smart.. 

Vh, 

Meal4U.dk

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er uden tvivl en dygtig tegner.

Men udover det, synes jeg det er en tiltalende måde du skriver på.
Læste lige hele din "Alt om bestilling, betaling, og levering" igennem. Det virker sympatisk, og troværdigt at du beskriver hele processen fra bestilling til levering.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Af hjertet tak Thomas Dam! :D Nøj, der troede jeg ellers lige at jeg skulle have en 'røffel' efter "men" - Men den kom slet ikke! Tværtimod - Dejligt :) :D

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hehe, synes ikke en røffel er på sin plads.

Jeg har dog et lille problem med dine priser, som jeg synes er for billigt hvis det samtidig skal blive en god forretning for dig - 2000 kr. for 25 timer af din kostbare tid, er for lidt på dit tegneniveau.

Måske skulle du overveje at tilbyde forskellige "detaljeringsgrader" på tegningerne. Den udgave med 25 timer kan så koste en del mere.

Det er selvfølgelig OK at starte billigt, derefter kan man stige senere når et større kundegrundlag er opbygget.
Men bare en idé, som måske kan gøre din passion til en god forretning på sigt.
Det er jo altid rigtig lækkert når de to ting går op i en højere enhed.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe det er ikke så tit jeg hører, at jeg er for billig! :D Men du har helt ret. Dog er jeg nød til at følge med folks betalingsvillighed - og dén er ikke helt så stor, som jeg havde kunne håbe. Folk er helt vilde, med mit arbejde og jeg får flere henvendelser dagligt - især via min Facebookside. Men så snart de hører prisen (der tidligere var meget billigere) så hører jeg ikke fra dem igen.

Jeg har forsøgt at tage et 'opgør' med mine følgere og simpelthen spurgt dem, hvad de 'ville' betale. Her fik jeg også lejlighed til, at forklare lidt om, hvor mange timer der egentlig ligger, i en tegning. Men de fleste ser det som en hobby og vil kun betale hobbypriser. Omkring 500 kroner, var det gennemsnitlige svar.

Alligevel tænkte jeg: "Nej fandenme nej!" - Det må være fordi, jeg rammer de 'forkerte' kunder.
Så jeg lagde mig (med is i maven) en lille smule lavere, end mine kollegaer og så må jeg herfra se om ' nogen bidder på'. - Kvalitet tager tid og jeg kunne sagtens halvere tegnetiden. Men så ville jeg ikke engang nærme mig fotorealismen. Et af folks yndlingsargumenter er, at de engang har fået tegnet en eller anden karikatur tegning, på en havnekaj på Kreta til 10 Euro.
Jeg må så bare huske på, at det så bare ikke er 'en af mine kunder'.

Men jeg oplever medlemsflugt på min FB side i øjeblikket :/ Og frygter at det er de nye prisers skyld.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor kan jeg ikke give Jer karakterer?

Side 3 ud af 7 (70 indlæg)