Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GAVEKORT PÅ SPIL: Jeg vil gerne bede om en 'flueknepning' af min nye hjemmeside

Side 2 ud af 7 (70 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 16. Dec 14
Indlæg ialt: 91
Fra  Fyns IT Service Nordic-Distribution Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det kunne det godt tyde på. Men hold da KÆ** du er dygtig til at tegne :D.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Du skriver intet om hvem man egentlig handler (mener loven kræver at  adresse samt navn og CVR nr.  skal fremgår af hjemmesiden)

Er dine priser inkl. moms?   Er du moms registreret ?

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det bedre med kontrasterne nu, Søren Alsbjerg Hørup? :)

Det er jo præcis sådan noget, som jeg ikke har forstand på at se efter.... Men kan sagtens se effekten, når du siger det :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Michael!! :D

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du da helt ret i Ravn! Hvor er jeg glad for, at du bemærkede det og skrev det! Tak :)

Jeg har nu gjort opmærksom på moms samt angivet virksomhedsoplysninger. - SELVFØLGELIG hvorfor tænkte jeg ikke selv på det!? :)

Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Får samme besked med sikkerhed som andre melder.

Tekst på siden "priser" er den samme under "mini fotoshoot" & "comming to life". Comming staves i øvrigt kun med et m. Du har en apostrof før ordet comming?

Længere nede på samme side: Når jeg har modtaget din bestlilling - Ændres til bestilling

På samme side, sætning: 

Så absolut først, når du er dét, så skal jeg bede betale resten af prisen, hvorefter jeg straks forsejler billedet med "Fixative" spray

Forsejler staves forsegler (også galt i toppen af siden) og starten af sætningen giver ikke helt mening for mig.

Som der er skrevet tidligere. Navn + adresse + evt. cvr og tydelig angivelse af at priser er med moms.

Ellers fed side som dog for mig grænser til lidt for rodet. Specielt forsiden er præget af forskellige billedtyper og en facebook box midt i det hele som lidt forstyrrer mit øje. Men jeg er meget praktiker og elsker rene linier :-)

MVH

Lars

Silvo.dk

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kontrasten er meget bedre! 

en anden ting du burde overveje var at reducere datamængden på dit site.

en alm. indlæsning kræver 6.7MB båndbredde, ingen problem som sådan i 'dagens danmark', men de store billeder er hård ved min relative kraftige Samsung Galaxy S5 telefon - det tager en del tid at indlæse siden.

Du kunne starte med at lave formatet af dine billeder om fra png til jpeg - disse fylder betydelig mindre grundet 'lossy komprimering'. 

Jeg lavede lige en speedtest på din site på Google, den får en hastighed på 58 ud af 100 i score på mobilen. Den burde ligge på 80 for ikke at gøre besøgende trætte af indlæsningstiden.

Du kan selv lave testen her: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror simpelthen at det er 'Amino' den er gal med - Deres hyperlinking. (Eller også har jeg kvajet mig, da jeg satte linket op (Højst sandsynligt) Det samme sker nemlig for mig, når jeg bruger dette link. Men ikke andre - Men nu kan jeg ikke få lov til at rette indlægget - hmmm.

Virker dette bedre? http://www.rikkemyogdimseriet.dk

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Linket virker perfekt!

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Papilon:
Tekst på siden "priser" er den samme under "mini fotoshoot" & "comming to life". Comming staves i øvrigt kun med et m. Du har en apostrof før ordet comming?

Åh ja! Det har jeg da helt glemt! TAK!!!!! :D

Får straks rettet på, på fejliene! :)

Det er okay, at du synes at den 'er lidt rodet' - jeg kan godt lide lidt rod hehe BARE vent til bloggen åbner, og shits gonna get personal Hihi

Tak Lars :)

Side 2 ud af 7 (70 indlæg)