Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en hjemmeside / app?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har skrevet et par indlæg, som jeg måske tænker kunne være brugbar for en række kommende eller nuværende iværksættere derude. Indlæggene kommer med eksempler på forskellige typer, størrelser og prisen dertil. Prisen vil altid kunne varriere en del afhængig af projektet, men priserne giver en god fornemmelse af, hvor vi befinder os.

Læs indlæggene her:

Hvad koster en app?

Hvad koster en hjemmeside?

Skal du til at lave en app eller få fremstillet en hjemmeside, så er det altid en god idé at lave en kravspecifikation. Jeg har lavet en guide, som du kan hente her:

Sådan skriver du en kravspecifikation

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

De generelle priser du kommer med rammer ret godt plet efter min mening.

App og Hjemmeside udvikling er sammenligningelig med Enterprise opgaver i byggeriet, i.e. prisen kommer meget an på hvad det er du vil have lavet :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit input. Priserne er nemlig blot sat som nogle grove guidelines, så man kan få indblik i at det faktisk koster lidt at få lavet de forskellige løsninger. 

Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for info
Jeg vil lige fremhæve at alle de løsninger du snakker om kan produceres her

Så hvis i kender nogen som er interesseret så kontakt mig :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes da det er meget godt at der er det her opslag, men helt ærligt - det forekommer mig at det er lagt op, for at få et link fra Amino til din side, linkjuice for at få enten indekseret din side hurtigere eller rangere bedre.

Desuden er den kravspecifikation meget tynd efter min mening - er dette en promovering for at få flere signups til din e-bog? 

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Men der er alligevel en del som stiller spørgsmålene: hvad koster en app og hvad koster en hjemmeside.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig @Søren - men uden en ordentlig kravspecifikation er svaret altid: Mellem 10.000 og 1.000.000.000 kroner. Jeg sender altid alle sådanne "dumme" forespørgsler til den her side: https://www.modified.dk/guide-skriv-en-kravspecifikation/ 

Søren Alsbjerg Hørup:

Men der er alligevel en del som stiller spørgsmålene: hvad koster en app og hvad koster en hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)