Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!!! Wordpress affiliate side med produkter hvilke theme ??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at starte en ny affiliate side op, men kan ikke finde det rigtige wordpress theme, så derfor søger jeg jeres hjælp..

Siden kommer til at omhandle en bestemt type produkt - men vil ikke løfte sløret for produktet endnu.

Men kunne godt tænke mig at siden var opbygget lidt ligesom en webshop, men så når man klikker på "køb nu" skulle den bare lede til affiliate siden..

Hvilket tema kan i anbefale til det?

Mvh

Morten

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Et hvilket som helst shop tema du nu godt kan lide. WooCommerce har affiliate mulighed så 'køb' knappen bliver et affiliatelink frem for at putte produktet i en kurv.

Du kan finde et hav af wordpress temaer, der understøtter WooCommerce, eller du kan, hvis du har tilstrækkelig tillid til dit valgte produkt, hive tegnedrengen frem og købe et lækkert tema på Themeforest.http://themeforest.net/category/wordpress/ecommerce/woocommerce

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten 

Som det allerede er nævnt i tråden er det mere WooCommerce du skal have fat i. Det er her de basale funktioner ligge. Nu er din opgave så at finde en theme der kan benyttes godt i sammenhæng med WooCommerce. Her har themeforrest en hel kategori, blot til dette. 

Et godt råd basseret på flere kundeoplevelser med lignende projekter: Hvis du ønsker mange varernumre, så sørg for at find et system der kan holde dig ajour med hvornår dine affiliate-parterer opdaterer deres sortiment. 

Held og lykke med projektet! 

Tilmeldt 24. Sep 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon :)

Mange tak for dit svar, det hjælper mig helt klart.

Jeg har fået en ide, og har søgt lidt rundt på en masse sider. 

Jeg fladt over dildo-priser.dk og tænker det er noget i stil med det jeg vil lave, dog ikke samme produkter. 

Dog har jeg svært ved at finde, lige netop den løsning de har..

Så man istedet for at ligge i kurven, linker/fører kunderne videre...

Kan du hjælpe her ?

Vh 

Morten

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vestjyden 11:

Jeg fladt over dildo-priser.dk og tænker det er noget i stil med det jeg vil lave, dog ikke samme produkter. 

Dog har jeg svært ved at finde, lige netop den løsning de har..

Så man istedet for at ligge i kurven, linker/fører kunderne videre...

Kan du hjælpe her ?

Nu hedder jeg ikke Simon, men jeg kan prøve at smide mine 10 cents.

Dildo-priser.dks tema er Sahifa. http://themeforest.net/item/sahifa-responsive-wordpress-news-magazine-newspaper-theme/2819356

Hvor meget den er tilrettet af en designer skal jeg ikke kunne sige, men den har nok som minimum fået et par fingre under skørtet.

Hvad køb knappen angår så er det 'køb' knappen fra WooCommerce, men i stedet for at føre produktet over i en kurv, linker den direkte til produktet på forhandlerens hjemmeside. Det kan man selv bede WooCommerce om at gøre ved hjælp af 2 klik eller så. Meget simpelt. For at gøre linket pænere når man kører musen over knappen, så bruger han sikkert Pretty Link Lite, et gratis wordpress plugin. https://wordpress.org/plugins/pretty-link/

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad hvis man gerne vil have at kurven kan blive fyldt så det først ved checkout det skifter. Så man kan tag mere end 1 produkt. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamesjameson:
Hvad hvis man gerne vil have at kurven kan blive fyldt så det først ved checkout det skifter. Så man kan tag mere end 1 produkt. 

Det skal du nok have programmeret udefra. Specielt hvis indholdet fra kurven skal videre over på webshoppen.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 25
Fra  TVTVTV Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du skal nok ikke regne med at alt er løst kun med en template. Du skal nok regne med at have en til at lave noget programmering for dig så du kan få det lige som du vil have det.

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Https://dildo-priser.dk er rigtigt nok sahifa der er brugt. Rent design mæssigt er der lavet lidt, men ikke meget.

Bruger affiliate plugin til links men også pretty links til nogle ting.

Største design ændring der er foretaget er i pristabellen fra affiliate plugin, og så ellers stort set kun CSS gymnastik.

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)